صندلی پدیکور درسا مدل 208

10,260,000 تومان

خرید تلفنی محصول

68 قلم

صندلی پدیکور درسا برای ماساژ پا و از بین بردن دردهای پا بسیار مناسب می‌باشد. این پدیکور مجهز به حوضچه سنگی و صندلی مخصوص پدیکوریست می‌باشد.

صندلی پدیکور مدل درسا

قلب دوم انسان پا می‌باشد؛ بنابراین رسیدگی به این عضو حیاتی بسیار اهمیت دارد. بسیاری از دردهای پا با ماساژ دادن بهبود می‌باید. همچنین در کنار رسیدگی به سلامت پا، توجه به زیبایی آن نیز بسیار حائز اهمیت می‌باشد. یکی از خدمات زیبایی سالن‌های آرایشگاهی انجام خدمات مربوط به ناخن می‌باشد. صندلی پدیکور مدل درسا یکی از نمونه صندلی‌های پدیکور می‌باشد که انجام ماساژ به همراه پدیکور را برای پدیکوریست‌ها فراهم می‌کند.

صندلی پدیکور درسا دارای یک صندلی جداگانه برای نشستن مشتری می‌باشد. این صندلی با طراحی ارگونومیک و روکش چرم باکیفیت، حس خوبی را به مشتری هدیه می‌دهد تا از نشستن طولانی‌مدت بر روی این صندلی خسته نشود. فوم این صندلی از نوع درجه‌یک می‌باشد که بر اثر نشست‌وبرخاست‌های متعدد دچار فرورفتگی نمی‌شود.

قسمت جلوی صندلی پدیکور درسا یک صندلی برای نشستن پدیکوریست به چشم می‌خورد. این صندلی به‌صورت یک استوانه طراحی‌شده است.

حوضچه‌ی صندلی پدیکور درسا  از دیگر ویژگی‌های مثبت این صندلی می‌باشد. جنس این حوضچه از سرامیک طرح دار بوده و با شیرآلات باکیفیت خود، مجموعه‌ای بی‌نظیر را به وجود آورده است.

درصورتی‌که امکان خرید حضوری این محصول برای شما امکان‌پذیر نیست، می‌توانید خرید اینترنتی صندلی پدیکور مدل درسا را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام دهید.

 

  • صندلی پدیکور
  • فوم سرد
  • سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب