ماساژور جکوزی پا مدل SQ-368

2,950,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

ماساژور جکوزی پا مدل SQ-368

دارای سه نوع ماساژ لرزشی، با حباب و خشک

دارای محافظ جهت جلوگیری از پاشیدن آب به بیرون ظرف

دارای کفه پلاستیکی ضد لغزش

قابلیت گرم کردن آب در 5 سطح از 35 درجه تا 48 درجه

نوع ماساژور برقی

دارای قابلیت مگنت تراپی

دارای قابلیت اکسیژن‌ رسانی

ماساژور تعبیه شده در کف ظرف جهت رفع خستگی پا

بعد از یک روز سخت کاری، رسیدگی به پاها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. پاها قلب دوم انسان هستند و نقش بسیار مهمی در سلامت جسمی و روحی شما دارند. ماساژور وجکوزی پا مدل SQ-368 به عنوان یک درمان‌ اسپا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماساژور به صورت غلتکی طراحی شده است و پاها با قرار گرفتن بر روی آن احساس شادابی و آرامش خواهند داشت.

ویژگی ماساژور جکوزی پا مدل SQ-368

یکی از بهترین راهکارها برای رفع خستگی پا و برگرداندن انرژی به آن استفاده از ماساژور و جکوزی پا است. این محصول مانند یک جکوزی بسیار کوچک عمل می‌کند و با اعمال فشار آب گرم به پاها، خستگی را از تن شما به در می‌کند. اگر شما هم به دنبال چنین محصولی هستید، جکوزی پا مدل 368 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

این ماساژور به خوبی می‌تواند عضلات پای شما را ورزش دهد. این موضوع علاوه بر بهبود گردش خون، باعث افزایش متابولیسم در بدن نیز می‌شود. این ماساژور حرفه‌ای از یک غلتک و مادون قرمز تشکیل شده است و به عنوان یک درمان مناسب برای جوان‌سازی پاها مورد استفاده قرار می‌گیرد. ماساژور و جکوزی پا مدل SQ-368 از یک صفحه کنترل لمسی تشکیل شده است. شما می‌توانید به کمک این صفحه لمسی، میزان حباب‌ها را کم و زیاد کنید.

غلتک موجود در این ماساژور، خستگی پاهای شما را از بین می‌برد و شادابی و آرامش را برای آن به ارمغان می‌آورد. برای به حرکت در آوردن آب این ماساژور کافی است تا مرکز موتوری آن را فشار داده و با یک پا بچرخانید. بعد از استفاده از ماساژور ویبره این جکوزی پا، استرس و اضطراب از شما دور خواهد شد. برای تاثیرگذاری بیشتر شما می‌توانید درون آب این ماساژور از چند قطره اسانس‌های خوشبو استفاده کنید.

برای استفاده از این ماساژور هیج محدودیت زمانی و مکانی نخواهید داشت. هر زمانی که احساس خستگی در پاهاهای خود کردید، می‌توانید از این ماساژور نهایت لذت را ببرید. از آنجایی که این جکوزی پا، قابلیت اکسیژن‌رسانی خودکار دارد، در نتیجه بعد از استفاده از آن متوجه شادابی پوست پای خود خواهید شد.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین ماساژور و جکوزی پا مدل SQ-368را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید همین حالا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید آنلاین این محصول اقدام کنید.

مــزایا
مــعایب