صندلی پدیکور سریر مدل 201

11,740,000 تومان

خرید تلفنی محصول

68 قلم

صندلی پدیکور سریر برای ماساژ پا و از بین بردن دردهای پا بسیار مناسب می‌باشد. این پدیکور مجهز به حوضچه سنگی، پد مخصوص ماساژ و صندلی مخصوص پدیکوریست می‌باشد.

صندلی پدیکور مدل سریر

یکی از رایج‌ترین خدماتی که هر سالن زیبایی ارائه می‌دهد، انجام کارهای مربوط به ناخن پا به نام پدیکور می‌باشد. برای این منظور صندلی پدیکور به کمک می‌آید تا راحت‌تر بتوانید کارهای زیبایی و ماساژ مربوط به پا را انجام دهید؛ بنابراین انتخاب یک صندلی پدیکور مناسب و استاندارد کمک می‌کند تا علاوه بر تسلط بیشتر پدیکوریست به کار، بدن مشری نیز آسیب و صدمه‌ای نبیند.

اگر به دنبال یک صندلی پدیکور مناسب هستید، صندلی پدیکور سریر یک گزینه‌ی عالی برای شماست. این صندلی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود توانسته است توجه بسیاری از مدیران و طراحان دکوراسیون داخلی را به خود جلب کند.

اگر به دنبال یک صندلی پدیکور هستید که حس راحتی نشستن بر روی مبل را به مشتری شما بدهد، صندلی ارگونومیک پدیکور مدل سریر یک انتخاب هوشمندانه است.

فوم به‌کاررفته در صندلی ناخن سریر از دیگر ویژگی‌های مثبت این صندلی است. فوم این صندلی از نوع درجه یک می‌باشد که بعد از استفاده‌های مکرر ظاهر بدفرمی به خود نمی‌گیرد.

یکی از ویژگی‌های مثبت صندلی پدیکور سریر، حوضچه به‌کاررفته در آن می‌باشد. این حوضچه با تلفیق دو رنگ سفید طلایی جلوه‌ای خاص به این صندلی بخشیده است. همچنین شیرآلات استفاده‌شده در این صندلی استیل کروم بوده و دارای ورودی آب سرد و گرم می‌باشد.

صندلی پدیکور سریر، علاوه بر خدمات زیبایی ناخن، امکان ماساژ و از بین بردن پوست‌های اضافی کف پا را نیز برای شما فراهم کرده است. برای این منظور یک پد پای متحرک در قسمت جلوی این صندلی تعبیه‌شده است که با توجه به پای مشتری قابل تنظیم می‌باشد.

در مقابل صندلی پدیکور سریر، برای نشیمن پدیکوریست، یک صندلی جداگانه به شکل مکعب طراحی‌شده است تا پدیکوریست بتواند کار خود را با تسلط بیشتری انجام دهد.

چرم به‌کاررفته در قسمت‌های مختلف این صندلی بسیار باکیفیت بوده و از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

اگر به دنبال یک صندلی پدیکور زیبا و با قیمت مناسب هستید، همین حالا برای خرید اینترنتی صندلی پدیکور  مدل سریر از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام نمایید. ما به شما این تضمین را می‌دهیم که کالا را با سلامت کامل در درب آرایشگاه خود تحویل بگیرید.

 

  • صندلی پدیکور
  • فوم سرد
  • سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: