صندلی پدیکور کد 904

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

صندلی پدیکور مدل 904، برای ماساژ پا و از بین بردن دردهای پا بسیار مناسب می‌باشد. این پدیکور مجهز به جکوزی بوده و صندلی ماساژور می‌باشد.

صندلی مخصوص ناخن و پدیکور مدل 904

اغلب سالن‌هایی که خدمات مانیکور را ارائه می‌دهند، خدمات پدیکور را نیز انجام می‌دهند. خدمات پدیکور به آراسته کردن و فرم دادن ناخن‌های پا می‌گویند. علاوه بر این پدیکور باعث از بین رفتن باکتری‌هایی که در زیر ناخن پا جمع شده است، می‌شود.

اگر شما در سالن زیبایی خود قصد انجام خدمات پدیکور را دارید، برای ارائه‌ی خدمات باکیفیت، بهتر است که تجهیزات مورد نیاز آن را خریداری کنید. یکی از تجهیزات ضروری برای انجام خدمات پدیکور، خرید صندلی مخصوص پدیکور می‌باشد. این صندلی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود باعث می‌شود تا مشتری از خدمات شما رضایت کامل داشته باشد.

این شرکت به‌عنوان یکی از تولید‌کنندگان تجهیزات آرایشگاهی اقدام به تولید صندلی پدیکور کرده است. یکی از صندلی‌های این شرکت صندلی پدیکور مدل 904 می‌باشد.

یکی از ویژگی‌های مثبت صندلی پدیکور مدل 904 وجود جکوزی می‌باشد. برای روشن کردن جکوزی کافی است تا شاسی بادی را روشن کنید. این شاسی جهت جلوگیری از برق‌گرفتگی پدیکوریست و مشتری بر روی بدنه‌ی آن تعبیه‌شده است. بعد از روشن کردن جکوزی می‌توانید میزان حرکت آب را توسط شاسی دیگری که در طرف دیگر بدنه قرارگرفته است، کنترل نمایید. بعد از پایان کار می‌توانید آب درون جکوزی را به کمک چرخاندن شاسی مخصوص آن تخلیه کنید.

قسمت جلوی مدل 904 صندلی پدیکور، دارای یک پد پای متحرک می‌باشد که با توجه به پای مشتری قابل تنظیم است. این پد برای انجام ماساژ و پدیکور مورداستفاده قرار می‌گیرد.

از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر در صندلی مخصوص ناخن پا مدل 904 می‌توان به جنس کاسه‌ی حوضچه اشاره کرد. کاسه حوضچه از جنس استیل مرغوب و بدنه‌ی آن از جنس آهن و یا فایبرگلاس می‌باشد که می‌تواند فشار و وزن بالا را به‌خوبی تحمل کند. رنگ این حوضچه در 2 رنگ سفید و مشکی با آبکاری به رنگ‌های طلایی و نقره‌ای قابل تولید می‌باشد.

شیرآلات به‌کاررفته در صندلی 904 پدیکور از بهترین کیفیت برخوردار می‌باشد.

صندلی ماساژور مدل 904 طبق اصول ارگونومی طراحی‌شده است و مشتری با نشستن بر روی آن احساس خوشایندی خواهد داشت. این صندلی قابلیت تغییر ارتفاع را داشته و شما می‌توانید به کمک جکی که در زیر صندلی تعبیه‌شده است، ارتفاع صندلی را تغییر دهید.

در صورت تمایل می‌توانید خرید اینترنتی صندلی پدیکور با کد 904 را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام دهید و از گارانتی 5 ساله‌ی این شرکت بهره‌مند شوید.

مــزایا
مــعایب