صندلی پدیکور مدل 901

10,500,000 تومان

خرید تلفنی محصول

62 قلم

پدیکور آرایشگاهی فاپکو مدل 901 به‌صورت حوضچه طراحی‌شده است. این پدیکور دارای یک پد پا برای قرارگیری پا بر روی آن می‌باشد. پدیکور برقی بوده و در صورت روشن کردن حوضچه از آب گرم یا سرد پر خواهد شد.

صندلی پدیکور مدل 901

یکی از رایج‌ترین خدماتی که هر سالن زیبایی ارائه می‌دهد، انجام کارهای مربوط به ناخن پا به نام پدیکور می‌باشد. برای اینکه بتوانید گوشت‌های اضافی دور ناخن پا و همچنین پوسته‌های اضافه کف پا مشتری را به‌خوبی بگیرید، نیاز به یک صندلی پدیکور دارید. انتخاب یک پدیکور آرایشگاهی مناسب و طبق استانداردهای لازم باعث می‌شود تا به بدن مشتری آسیب و صدمه‌ای نرسد.

اگر به دنبال یک پدیکور آرایشگاهی مناسب هستید، پدیکور آرایشگاهی مدل 901 یک گزینه‌ی عالی برای شماست. این محصول آرایشگاهی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود توانسته توجه بسیاری از مدیران و طراحان دکوراسیون داخلی را به خود جلب کند.

پدیکور آرایشگاهی مدل 901 به‌صورت یک حوضچه طراحی‌شده است که مشتری می‌تواند پای خود را برای انجام ماساژ و خدمات پدیکور داخل آن قرار دهد.

در قسمت جلویی پدیکور آرایشگاهی کد 901، یک پد پا به چشم می‌خورد که محل قرارگیری پای مشتری می‌باشد. این پد متحرک بوده و می‌توانید با توجه به نحوه قرارگیری پای مشتری، آن را تنظیم نمایید.

پایه‌های مدل 901 صندلی پدیکور به‌صورت چهار پایه طراحی‌شده است؛ بنابراین از تکان خوردن و برهم خوردن تعادل هنگام نشستن مشتری و یا کار بر روی پای مشتری جلوگیری می‌کند.

یکی از زیبایی‌ها صندلی پدیکور 901، کاسه حوضچه‌ی آن می‌باشد. این حوضچه از جنس استیل مرغوب بوده و جلوه‌ای خاص به این صندلی بخشیده است. همچنین بدنه‌ی صندلی پدیکور 901 از جنس آهن و یا فایبرگلاس بوده که در کنار ظاهری زیبا، استحکام و مقاومت بالایی به آن بخشیده است و این صندلی را در برابر فشار و وزن‌های بالا مقاوم کرده است.

شیرآلات استفاده‌شده در پدیکور آرایشگاهی مدل 901 استیل کروم بوده و دارای ورودی آب سرد و گرم با دوش دوحالته می‌باشد.

پدیکور آرایشگاهی مدل 901، برقی بوده و در صورت روشن شدن جکوزی، آب درون حوضچه شروع به چرخش می‌کند.

درصورتی‌که با خرید حضوری مشکل دارید، فروشگاه بیوتی کالا امکان خرید اینترنتی را برای شما فراهم کرده است. در صورت خرید پدیکور آرایشگاهی مدل 901 می‎توانید از گارانتی 5 ساله بدون قید و شرط این محصول بهره‌مند شوید.

  • 68 سانتی متر
  • 72 سانتی متر
  • 35 سانتی متر
  • دستگاه مانیکور و پدیکور
  • انتخاب چرم به سفارش مشتری
  • برقی - مناسب برای ناخن های پا دو سال ضمانت موتوری پنج سال ضمانت چرم و بدنه
  • جنس حوضچه از جنس استیل مرغوب و مقاوم حوضچه در فرایند آبکاری به رنگ طلایی و نقره ای قابل تغییر است
  • بدنه فلزی با قابلیت آبکاری
  • از نوع سرد قالبی
مــزایا
مــعایب