صندلی پدیکور ماساژوردار کد 900

43,500,000 تومان

خرید تلفنی محصول

62 قلم

صندلی پدیکور مدل 900، برای ماساژ پا و از بین بردن دردهای پا بسیار مناسب می‌باشد. این پدیکور مجهز به جکوزی، صندلی ماساژور و ترولی می‌باشد.

صندلی پدیکور مدل 900

یکی از کارهایی که برای زیباسازی و اصلاح ناخن‌های پا انجام می‌شود، پدیکور است. انجام پدیکور در سالن‌های زیبایی در فصل تابستان مشتریان زیادی دارد. انجام خدمات پدیکور باید بر روی صندلی‌های مخصوص آن انجام شود. این کار باعث می‌شود تا علاوه بر راحتی مشتری، پدیکوریست با تسلط بیشتری کار خود را انجام دهد.

این شرکت نام‌آشنا یکی از شرکت‌هایی است که در زمینه‌ی تولید تجهیزات آرایشگاهی ازجمله صندلی پدیکور فعالیت می‌کند. صندلی پدیکور مدل 900 یکی از محصولات این شرکت می‌باشد که با ویژگی‌های منحصربه‎فرد خود به یکی از پرفروش‌ترین این محصولات تبدیل شود.

صندلی پدیکور مدل 900 از سه قسمت صندلی مشتری، حوضچه جکوزی و ترولی تشکیل‌شده است.

قسمت جکوزی صندلی پدیکور مدل 900 دارای یک شاسی بادی جهت روشن کردن جکوزی می‌باشد. این شاسی بر روی بدنه‌ی این صندلی تعبیه‌شده است تا از برق‌گرفتگی پدیکوریست و مشتری در حین کار جلوگیری شود. برای خارج کردن آب داخل جکوزی کافی است تا شاسی روی بدنه را بچرخانید تا آب درون حوضچه تخلیه شود.

ازآنجایی‌که خدمات ماساژ و پدیکور پا بسیار طولانی است، صندلی که مشتری بر روی آن می‌نشیند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. صندلی مشتری که برای مدل 900 صندلی پدیکور طراحی‌شده است، طبق اصول ارگونومی می‌باشد؛ بنابراین مشتری از نشستن بر روی این صندلی احساس خستگی نخواهد کرد.

ترولی صندلی پدیکور مدل 900 برای نشستن پدیکوریست به چشم می‌خورد. این ترولی به‌صورت چرخ‌دار طراحی‌شده است تا حرکت پدیکوریست را تسهیل کند. ترولی صندلی پدیکور مدل 900، دارای 2 طبقه جادار جهت قرار دادن وسایل لازم برای انجام خدمات پدیکور می‌باشد.

قسمت جلوی حوضچه صندلی پدیکور 900 دارای یک پد پا می‌باشد که مشتری می‌تواند پای خود را برای انجام ماساژ یا پدیکور بر روی آن قرار دهد. برای راحتی هرچه بیشتر مشتری، این پد به‌صورت متحرک قرارگرفته است تا با توجه به پای مشتری تنظیم نمایید.

درصورتی‌که امکان خرید حضوری این محصول برای شما امکان‌پذیر نیست، می‌توانید خرید اینترنتی صندلی پدیکور مدل 900 را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام دهید و گارانتی 5 ساله‌ی این شرکت را دریافت نمایید.

مــزایا
مــعایب