صندلی پدیکور sn-6894

15,000,000 تومان

خرید تلفنی محصول

68 قلم

صندلی پدیکور مدل SN-6894

یکی از رایج‌ترین خدماتی که هر سالن زیبایی ارائه می‌دهد، انجام کارهای مربوط به ناخن پا به نام پدیکور می‌باشد. برای اینکه بتوانید گوشت‌های اضافی دور ناخن پا و همچنین پوسته‌های اضافه کف پا مشتری را به‌خوبی بگیرید، نیاز به یک صندلی پدیکور دارید. انتخاب یک صندلی پدیکور مناسب و طبق استانداردهای لازم باعث می‌شود تا به بدن مشتری آسیب و صدمه‌ای نرسد.

اگر به دنبال یک صندلی پدیکور مناسب هستید، صندلی پدیکور مدل SN-6894 یک گزینه‌ی عالی برای شماست. این صندلی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود توانسته توجه بسیاری از مدیران و طراحان دکوراسیون داخلی را به خود جلب کند.

ازجمله ویژگی‌های خوب این صندلی این است که تمامی قسمت‌های آن نظیر ارتفاع، پشتی، جاپایی و زیر سری به‌صورت مکانیکی قابل‌تغییر و تنظیم می‌باشد. این خصوصیت به مزایای این صندلی افزوده است.

جک پدالی که در زیر صندلی 6894 قرارگرفته، تا 17 سانتی‌متر ارتفاع صندلی را کم یا زیاد می‌کند. همچنین برای راحتی مشتری، می‌توانید جاپایی این صندلی که به‌صورت یک قسمت جداگانه می‌باشد را تنظیم نمایید.

در صورت نیاز و به درخواست مشتری می‌توانید ارتفاع زیر سری صندلی پدیکور مدل sn-6894 را براساس درجه‌هایی که بر روی آن قرارگرفته، تنظیم نمایید.

این صندلی قابلیت استفاده در دو حالت صندلی و تخت را دارد. این ویژگی به کمک اهرم پشتی صندلی امکان‌پذیر می‌باشد.

اگر به دنبال یک صندلی پدیکور هستید که حس راحتی نشستن بر روی مبل را به مشتری شما بدهد، صندلی ارگونومیک پدیکور مدل SN6894 یک انتخاب هوشمندانه است.

تمامی قسمت‌های این صندلی مانند پایه‌ها فولادی بوده و با طراحی مهندسی‌شده به‌خوبی پرس‌کاری شده است. همچنین تمامی این قسمت‌ها با روکشی از جنس استیل کروم آبکاری شده است که در کنار ظاهری زیبا، استحکام و مقاومت بالایی به آن بخشیده است تا از زنگ‌زدگی و خوردگی پایه‌ها جلوگیری شود.

پایه‌های مدل SN-6894 صندلی پدیکور چهارپایه بوده و به‌صورت سورتمه می‌باشد؛ بنابراین از تکان خوردن و برهم خوردن تعادل هنگام نشستن مشتری و یا کار بر روی پای مشتری جلوگیری می‌کند.

یکی از زیبایی‌ها صندلی پدیکور 6894، سنگ به‌کاررفته در آن می‌باشد. این سنگ پدیکور در دو رنگ سفید طلایی جلوه‌ای خاص به این صندلی بخشیده است. همچنین شیرآلات استفاده‌شده در این صندلی استیل کروم بوده و دارای ورودی آب سرد و گرم با دوش دوحالته می‌باشد. این شرکت این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده تا بتوانند اندازه سنگ پدیکور را با توجه به ابعاد موردنظر خود سفارش دهند.

فوم به‌کاررفته در صندلی ناخن مدل sn6894 از دیگر ویژگی‌های مثبت این صندلی است. فوم این صندلی با تزریقی نوع سرد و فرم آهنی خود به‌گونه‌ای است که بعد از استفاده‌های مکرر ظاهر بدفرمی به خود نمی‌گیرد.

چرم به‌کاررفته در این صندلی آرایشگاهی بسیار مرغوب است و هیچ نگرانی بابت پارگی یا ساییدگی آن نداشته باشید. این شرکت این قول را به مشتریان خود داده است تا بتوانند رنگ صندلی را متناسب با دیزاین سالن زیبایی خود انتخاب کنند.

درصورتی‌که با خرید حضوری مشکل دارید، فروشگاه بیوتی کالا امکان خرید اینترنتی را برای شما فراهم کرده است. در صورت خرید صندلی پدیکور مدل SN-6894 می‎توانید از گارانتی 1 ساله بدون قید و شرط و خدمات پس از فروش 10 ساله بهره‌مند شوید.

  • صندلی‌های مخصوص پدیکور
  • چوب بدنه از نوع راش و حوضچه از جنس سنگ کورین
  • تزریقی سرد
  • برنجی روکش طلا
مــزایا
مــعایب