صندلی پدیکور sn-6890

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

صندلی پدیکور مدل SN-6890

امروزه خیلی از سالن‌های آرایشی و زیبایی، کار خود را اختصاص به یک بخش یا یک عمل واحد داده‌اند و در همان زمینه فعالیت می‌کنند. یکی از این عملیات متنوع، عمل پدیکور است که برای زیباسازی و تمیز کردن پا و ناخن‌های آن، انجام می‌شود.

برای پدیکور هم مراحل مختلفی تعریف می‌شود و هر مرحله آن‌هم نیاز به ابزار خاص خودش را دارد. یکی از ابزاری که برای سالن‌های آرایشی که این کار را به‌صورت حرفه‌ای انجام می‌دهند، موردنیاز است، صندلی‌های مخصوص پدیکور می‌باشد که کار را برای استادکار راحت می‌کنند.

شرکت‌های مختلفی که تجهیزات آرایشگاهی را برای مصرف‌کنندگان تولید و عرضه می‌نمایند، در تولیدات خود صندلی‌های پدیکور هم ارائه می‌کنند.

یکی از برندها و شرکت‌های معتبر ایرانی که از سال 1381 کار تولید تجهیزات آرایشگاهی را بر اساس اصول ارگونومی انجام می‌دهد، این گروه تولیدی می‌باشد که محصولاتش کیفیت و دوام بالایی دارد و مورد رضایت مشتریان نیز می‌باشد.

انواع صندلی‌های اداری، صندلی انتظار، صندلی پدیکور، میز مانیکور، صندلی کودک، صندلی سرشور، تخت اپیلاسیون و ماساژ، صندلی اصلاح و می کاپ، صندلی کپ و کوتاهی و سایر محصولات از این نوع، تولیدات این گروه می‌باشد.

در گروه صندلی‌های پدیکور، یکی از مدل‌ها با نام صندلی پدیکور مدل SN-6890 وجود دارد که طراحی بسیار شکیل، لوکس و زیبایی دارد و می‌توان گفت در همان نگاه اول، نظر هر بیننده‌ای را جلب می‌کند.

بدنه صندلی پدیکور sn6890 از جنس چوب راش و به رنگ استیل می‌باشد که بسیار بادوام و مرغوب است و سنگ کورین هم برای بدنه پایینی صندلی اس ان 6890 استفاده‌شده که آن‌هم از دوام و استحکام مطلوبی برخوردار است.

روکش صندلی پدیکور مدل SN-6890 از پارچه‌های نانو می‌باشد و برای فوم صندلی هم از جنس فوم سرد استفاده‌شده است.

در قسمت پایینی صندلی SN6890 پدیکور، از شیرآلات جنس برنج با روکش طلایی بسیار چشم‌نواز و جذاب استفاده‌شده است که دو ورودی آب سرد و گرم را هم دارد.

با توجه به طراحی و دکوراسیون سالن آرایشی خود می‌توانید رنگ و ابعاد مختلفی که برای صندلی پدیکور مدل SN-6890 در نظر دارید، به این گروه تولیدی سفارش دهید تا با بهترین کیفیت برای شما مشتریان محترم تولید نمایند.

  • صنعت نواز
  • صندلی پدیکور
  • مخمل
  • تزریقی سرد
  • به صورت سفارشی
  • برنجی با روکش طلا
مــزایا
مــعایب