صندلی پدیکور sn-6892

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

صندلی پدیکور مدل SN-6892

یکی از بخش‌های هر سالن زیبایی که طرفداران زیادی هم دارد، قسمت خدمات پدیکور آرایشگاه است. برای اینکه پدیکور کار، تسلط کافی بر روی کار خود داشته باشد، نیازمند وسایل و تجهیزات فراوانی نظیر صندلی پدیکور است. صندلی پدیکور ازجمله صندلی‌های پرکاربرد هر سالن زیبایی است. به‌طوری‌که در کنار هر صندلی کپ و کوتاهی وجود یک صندلی پدیکور ضروری است؛ به این دلیل که مشتری قرار است ساعت‌های طولانی بر روی صندلی بنشیند؛ بنابراین لازم است صندلی‌ای انتخاب کنید که حس راحتی را به مشتری‌تان هدیه دهد.

صندلی پدیکور مدل SN-6892 یکی از صندلی‌های پدیکور این شرکت است که علاوه بر قیمت مناسب از امکانات خوبی نیز برخوردار است.

فرم صندلی پدیکور مدل SN-6892 به‌صورت ستون فقرات طراحی‌شده است و برآمدگی‌هایی در قسمت نشیمن‌گاه و تکیه‌گاه وجود دارد. همین ویژگی باعث می‌شود تا مشتری هنگام نشستن بر روی صندلی احساس راحتی داشته باشد.

ازجمله ویژگی‌های خوب مدل SN-6892 صندلی پدیکور، طراحی چهارپایه برای آن است. این پایه‌ها فولادی بوده و با روکش استیل کروم آبکاری شده است.

یک سنگ پدیکور از جنس سنگ کورین و در رنگ‌بندی سفید و طلایی برای صندلی پدیکور مدل sn6892 در نظر گرفته‌شده است. بر روی این سنگ، شیرآلات استیل کروم با ورودی آب سرد و گرم با دوش دوحالته قرارگرفته است.

هنگام کار بر روی ناخن پای مشتری، مشتری می‌تواند پای دیگر خود را بر روی جاپایی این صندلی قرار دهد. همچنین مشتری می‌تواند ارتفاع این جاپایی را متناسب با قد خودش تنظیم نماید. همچنین شما می‌توانید ارتفاع صندلی پدیکور مدل اس ان 6892 را برای دسترسی آسان و تسلط بیشتر به کار تا ارتفاع دلخواه تنظیم نمایید.

اگر برای انتخاب رنگ صندلی نگران هستید، این صندلی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این گروه تولیدی انتخاب رنگ چرم این صندلی برای عهده خودتان گذاشته است تا بتوانید متناسب با دکوراسیون سالن زیبایی‌تان رنگ مورد دلخواه خود را انتخاب کنید.

ابعاد این صندلی در مقایسه با سایر صندلی‌های پدیکور جمع‌وجور می‌باشد. طول صندلی ناخن مدل Sn6892 ... سانتی‌متر و عرض آن ... سانتی‌متر است.

در صورت تمایل شما می‌توانید صندلی پدیکور مدل SN-6892 را با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا سفارش دهید و از گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله این محصول بهره‌مند شوید.

  • صنعت نواز
  • صندلی‌های مخصوص پدیکور
  • چوب بدنه از نوع راش و حوضچه از جنس سنگ کورین
  • تزریقی سرد
  • برنجی روکش طلا
مــزایا
مــعایب