پکیج 6 عددی موم عربی

  • بابونه
  • هلو
  • رز

480,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

پکیج موم عربی شامل 6 عدد موم می‌باشد. موم عربی با عصاره‌های طبیعی از تحریک پوست و رویش مجدد موهای زائد جلوگیری می‌کند. این پکیج اقتصادی را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا خریداری کنید.

پکیج 6 عددی موم عربی

اگر برای از بین بردن موهای زائد از روش موم و یا وکس استفاده می‌کنید و از چسبندگی زیاد موم با پوست خود ناراضی هستید، موم‌های عربی می‌تواند یک گزینه‌ی پیشنهادی عالی برای شما باشد. موم عربی از نوع موم سرد بوده و چسبندگی کاملاً طبیعی دارد. درنتیجه علاوه بر آسیب نرساندن به سطح پوست شما، رشد موهای شمارا به تأخیر انداخته و طراوت و شادابی را برای پوست شما به ارمغان می‌آورد. موم عربی با اسانس‌های متنوعی نظیر گل سرخ، عسل، بابونه، بادام، استوایی، لیمو، شیر، هلو و آلوئه‌ورا تولید می‌شود. تنوع این موم، باعث شده است تا موم عربی (Sugar Arabic Wax) با هر نوع پوست و سلیقه‌ای سازگار باشد.

درصورتی‌که قصد خرید موم عربی را دارید، بهتر است پکیج 6 عددی موم عربی را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا سفارش دهید. با این کار شما می‌توانید به‌جای خرید یک عدد موم، از پکیج 6 تایی موم عربی با قیمت مناسب بهره ببرید. کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب شمارا از خرید این محصول پشیمان نخواهد کرد.

 

مــزایا
مــعایب