موم سرد کنسروی وندروکس

  • عسل
  • زغال
  • آلئو‌ورا
  • 5 عدد
  • 1 عدد
  • 15 عدد
  • 30 عدد

39,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

موم کنسروی سرد واندر وکس

برای از بین بردن موهای زائد، راه‌های فراوانی وجود دارد. یکی از بهترین راه‌ها استفاده از موم‌ها می‌باشد که فواید بسیار زیادی دارد. یکی از مهم‌ترین فواید استفاده از موم‌ها، خارج شدن مو از ریشه و رشد طولانی‌مدت مجدد موها می‌باشد. همچنین هنگام برداشتن موهای زائد به کمک موم، سلول‌های مرده پوست نیز برداشته‌شده و پوست شما پاک‌سازی می‌شود.

اگر برای از بین بردن موهای زائد، روش اپیلاسیون به کمک موم را انتخاب کرده‌اید، محصولات شرکت آذرموم با برند واندر وکس را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

یکی از موم‌های این شرکت که برای مصارف خانگی بسیار مناسب است، موم کنسروی سرد واندر وکس می‌باشد که با 3 عصاره‌ی مختلف عسل، آلوئه‌ورا و زغال به بازار عرضه‌شده است. موم کنسروی سرد واندر وکس، 800 گرمی بوده و قیمت آن بسیار مناسب می‌باشد و برای هر نوع پوستی مناسب است. از دیگر ویژگی‌های خوب این موم، چسبندگی قوی آن می‌باشد. به‌طوری‌که علاوه بر موهای ضخیم، موهای کوتاه و نرمی که قابل‌مشاهده نیستند، به‌راحتی برداشته می‌شود.

خواص موم کنسروی سرد واندر وکس با عصاره عسل

اپیلاسیون راحت و بدون سوزش، ازجمله ویژگی‌های موم کنسروی سرد Wander Wax با عصاره‌ی عسل می‌باشد. موم سرد کنسروی عسل به دلیل روغن‌های گیاهی و موم عسل به‌کاررفته در آن، برای پوست‌های حساس بسیار مناسب می‌باشد. آنتی‌اکسیدان موجود در موم عسل واندر وکس باعث شده است تا علاوه بر اپیلاسیون موهای زائد، چین‌وچروک پوست شما نیز برطرف شود. بعد از اپیلاسیون با موم سرد عسلی واندر وکس، پوست شما به‌صورت طبیعی پاک‌سازی‌شده و بسیار نرم می‌شود.

خواص موم کنسروی سرد واندر وکس با عصاره آلوئه‌ورا

آلوئه‌ورا یک روغن گیاهی است که علاوه بر آب‌رسانی طبیعی به پوست، از خشکی و ترک‎های پوست شما نیز جلوگیری می‌کند. وجود این روغن گیاهی در موم سرد کنسروی واندر وکس، باعث شده است تا این محصول به یکی از پرفروش‎ترین محصولات شرکت آذرموم تبدیل شود. موم سرد کنسروی واندر وکس، خاصیت مرطوب‌کنندگی و ضد پیری داشته و برای حذف موهای زائد با ضخامت بالا در مناطق حساس بدن، یک گزینه‌ی پیشنهادی عالی می‌باشد.

خواص موم کنسروی سرد واندر وکس با عصاره زغال

وجود زغال اکتیو، در موم سرد کنسروی زغالی واندر وکس، باعث شده است تا این محصول به یکی از خاص‌ترین موم‌های شرکت آذرموم تبدیل شود. موم سرد واندر وکس، یک لایه‌بردار قوی است که لایه‌ی خشک و مرده‌ی پوست شمارا برداشته و باعث ترمیم و رشد پوست جدید می‌شود. این ویژگی درخشندگی و سفیدی را برای پوست شما به ارمغان می‌آورد.

روش استفاده از موم سرد کنسروی واندر وکس

موم کنسروی واندر وکس، به‌صورت سرد می‌باشد. بدین معنا که برای استفاده از آن نیاز به گرم کردن ندارید؛ بنابراین می‌توانید مقداری از این موم را بر روی پوست خود و هم‌جهت با رشد مو قرار داده و در ادامه با کمک یک پارچه یا زرورق، ماساژ دهید تا مطمئن شوید موم کاملاً به موهای شما چسبیده باشد. در انتها، با حرکتی سریع پارچه یا زرورق را در خلاف جهت مو کشیده و پوست خود را ماساژ دهید. درنهایت می‌بینید که موم سرد کنسروی واندر وکس بدون درد موهای زائد شمارا برمی‌دارد.

در صورت تمایل به خرید اینترنتی موم سرد کنسروی واندر وکس می‎توانید فروشگاه بیوتی کالا را برای این کار انتخاب کنید. فروشگاه بیوتی کالا امکان خرید 3 عصاره‌ی مختلف عسل، آلوئه‌ورا و زغال موم سرد کنسروی واندر وکس را برای شما امکان‌پذیر ساخته است.

  • 800 گرم
  • واندروکس
  • اپیلاسیون
  • موبر
  • استفاده شخصی و سالن های زیبایی
تخفیف براساس تعداد خریدمیزان تخفیفمیزان سود شما از خرید
5 عدد و بیشتر 1,000 تومان5,000 تومان
15 عدد و بیشتر 2,000 تومان30,000 تومان
30 عدد و بیشتر 6,000 تومان180,000 تومان
مــزایا
مــعایب