وکس عدسی 1 کیلویی وندروکس

  • زغال
  • آزولین
  • شیر عسل
  • آرگان
  • چای سبز
  • اسطوخودوس
  • صورتی
  • گلس
  • 5 عدد
  • 1 عدد
  • 15 عدد
  • 30 عدد

365,000 تومان

خرید تلفنی محصول

21 قلم

موم گرم جامد عدسی، با عصاره‌ی بابونه، آرگون، زغال، صورتی، چای سبز، گلس، اسطوخودوس و آزولین ازجمله محصولات برند واندروکس می‌باشد. این موم 1000 گرمی می‌باشد که برای از بین بردن موهای زائد بسیار مناسب است.

موم گرم جامد عدسی واندر وکس

یکی از روش‌های پرکاربرد جهت رفع موقتی موهای زائد، موم انداختن می‌باشد. در این روش، موها از ریشه کنده‌شده و موهای جدید بعد از چند هفته رویش مجدد خواهد داشت. اگر شما از این روش برای چند سال متمادی استفاده کنید، علاوه بر نازک‌تر شدن موهای ضخیم شما، تعدادشان نیز کمتر می‌شود. حال اگر قصد خرید یک موم باکیفیت را دارید، موم‌های شرکت موم آذر را به شما پیشنهاد می‌دهیم. موم عدسی برند واندر وکس، یکی از موم‌های گیاهی این شرکت است که استفاده از آن بسیار آسان می‌باشد؛ زیرا دانه‌های این موم بسیار ریز بوده و برای استفاده، نیازی به شکستن و یا کوچک کردن قسمتی از آن ندارید. همچنین این موم به‌سرعت باز می‌شود و چسبندگی بسیار عالی به پوست دارد. موم عدسی برند واندر وکس، با 7 عصاره‌ی مختلف نظیر بابونه، اسطوخودوس، آرگون، آزولین، زغال، صورتی، چای سبز و گلس در بازار به فروش می‌رسد. هر یک از این عصاره‌ها دارای خواص منحصربه‌فردی است که در بخش زیر به آن اشاره کرده‌ایم.

خواص موم گرم جامد عدسی واندر وکس با عصاره بابونه

ضدعفونی‌کننده‌ی التهابات پوستی و برطرف‌کننده آکنه ازجمله ویژگی‌های موم گرم جامد عدسی برند واندروکس با عصاره‌ی بابونه می‌باشد.

اسانس گل بابونه استفاده‌شده در موم عدسی برند Wonder Wax، اسید‌های چرب موردنیاز برای رطوبت پوست شمارا فراهم می‌کند. این امر سبب درخشندگی و لطافت پوست شما می‌گردد.

اگر هنگام استفاده از موم، جوش‌های زیرپوستی می‌زنید، موم گرانولی برند واندر وکس با اسانس بابونه، برخلاف سایر محصولات از ایجاد جوش‌های زیرپوستی جلوگیری می‌کند.

بعد از استفاده از موم بابونه‌ی برند واندر وکس مدل عدسی، نرمی و لطافت خاصی را در پوست خود احساس می‌کنید.

خواص موم گرم جامد عدسی واندر وکس با عصاره روغن آرگان

روغن آرگان برای جوان‌سازی پوست صورت، درمان خشکی پوست و درمان جوش صورت بسیار مؤثر است. این خواص نیز در موم عدسی آرگان واندروکس نیز وجود دارد.

موم عدسی واندر وکس با اسانس روغن آرگان، یک لایه‌بردار قوی است. این موم پوست‌های مرده و آسیب‌دیده‌ی پوست را از بین برده و آن را با پوست‌های تازه و جوان جایگزین می‌کند.

ویتامین E موجود در عصاره‌ی روغن آرگون این موم، یک مرطوب‌کننده قوی است و آب‌رسانی به پوست شمارا تأمین می‌کند.

روغن آرگون برای رفع التهاب و حساسیت‌های پوستی بعد از اصلاح و اپیلاسیون بسیار مناسب است؛ بنابراین وجود این عصاره در موم عدسی واندر وکس، به‌طور طبیعی پوست شمارا در برابر التهابات و قرمزی پوست محافظت می‌کند.

خواص موم گرم جامد عدسی واندر وکس با عصاره زغال

موم گرم جامد عدسی زغالی واندر وکس، با داشتن ماده فعال کربن، بیشترین تأثیر را در از بین بردن موهای زائد بدن دارد. به‌طوری‌که با استفاده از این موم، تمامی موهای نازک و غیرقابل مشاهده نیز از بین می‌رود.

موم زغالی واندروکس مدل عدسی، تمامی آلودگی‌های روی پوست شمارا پاک می‌کند؛ در نتیجه پوست شما دچار هیچ‌گونه جوش نخواهد شد.

با استفاده از موم عدسی زغالی Wonder Wax، هیچ جوش زیرپوستی نخواهید زد که این امر لطافت و درخشندگی را برای پوست شما به ارمغان می‌آورد.

خواص موم گرم جامد عدسی واندر وکس با عصاره صورتی

موم مرواریدی صورتی واندر وکس، با رایحه دل‌نشین خود، برای هر نوع پوستی بسیار مناسب است. روغن گیاهی غنی‌شده در موم عدسی صورتی واندر وکس، برای نرمی و لطافت پوست بسیار مؤثر است و از پیری زودرس جلوگیری می‌کند. کافی است امتحان کنید تا نتیجه مثبت آن را ببینید.

خواص موم گرم جامد عدسی واندر وکس با عصاره چای سبز

یکی از جدیدترین محصولات گروه موم آذر، استفاده از عصاره‌ی چای سبز در موم گرم جامد عدسی برند واندر وکس می‌باشد. اثر ضدالتهابی که در روغن درخت چای وجود دارد، باعث می‌شود تا بعد از اپیلاسیون، هیچ قرمزی و تاولی بر روی پوست شما ایجاد نشود.

بعد از استفاده از موم عدسی چای سبز واندر وکس، نرمی و لطافت خاصی را در پوست خود احساس خواهید کرد.

خواص موم گرم جامد عدسی واندر وکس با عصاره گلس

ازجمله موم‌های پرطرفدار شرکت موم آذر، موم عدسی گلس واندر وکس می‌باشد.

ویژگی‌ منحصربه‌فرد موم اپیلاسیون عدسی Glass واندر وکس، خنک‌کنندگی پوست بعد از هر بار اپیلاسیون می‌باشد. درنتیجه بعد از هر بار استفاده پوست شما دچار التهاب یا قرمزی نخواهد شد.

خواص موم گرم جامد عدسی واندر وکس با عصاره اسطوخودوس

رنگ بسیار زیبا و ملایم بنفشی که در موم عدسی اسطوخودوس واندر وکس می‌بینید، به دلیل استفاده از عصاره‌ی این گیاه بسیار مفید می‌باشد. موم عدسی اسطوخودوس واندر وکس، برای تقویت و تغذیه‌ی پوست شما بسیار مؤثر است. این موم یک ضدویروس و ضدعفونی‌کننده قوی است و پوست شمارا در برابر خشکی محافظت می‌کند.

موم عدسی واندر وکس با عصاره‌ی اسطوخودوس، یک لایه‌بردار قوی است و تمام آلودگی‌های پوست، آکنه و لکه‌های جوش شمارا از بین می‌برد.

اگر برای یک‌بار از موم عدسی اسطوخودوس استفاده کرده باشید، نرمی و لطافت پوست بعد از موم را حتماً احساس کرده‌اید. ترکیب‌های مفیدی که در عصاره‌ی اسطوخودوس موجود است، باعث شده است که حس آرامشی را بعد از موم انداختن داشته باشید.

به کمک موم عدسی اسطوخودوس Wonder Wax، آب‌رسانی و رطوبت پوست شما تأمین می‌شود؛ بنابراین شادابی و درخشندگی پوست شما بیشتر خواهد شد.

خواص موم گرم جامد عدسی واندر وکس با عصاره آزولین

موم عدسی واندر وکس با عصاره‌ی آزولین، از صمغ طبیعی درخت و رنگ‌دانه‌های گیاهی تهیه‌شده است. این موم خاصیت ترمیم‌کنندگی پوست را داشته و سلول‌های مرده را جایگزین سلول‌های تازه می‌کند.

موم آزولین برند واندر وکس، تسکین‌دهنده پوست بوده و اپیلاسیون بدون دردی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

طریقه مصرف موم گرم جامد عدسی واندر وکس

برای استفاده از موم عدسی واندر وکس، کافی است تا ابتدا موم را در ظرف مخصوصی گرم کرده تا حالت ژله‌ای پیدا کند. سپس با کمک کاردکی مخصوص، مقداری از ژل را بر روی پوست، در جهت رویش موهای خود بکشید. کمی صبر کنید تا ژل سفت شود. سپس در جهت خلاف رویش مو، موم را سریع کشیده تا موهای شما از ریشه کنده شود.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه خرید اینترنتی موم عدسی واندر وکس را همراه با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل به شما مشتریان محترم، پیشنهاد می‌کند.

  • 1000 گرم
  • واندروکس
  • اپیلاسیون
  • موبر
  • استفاده شخصی و سالن های زیبایی
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: