پد پاک کننده بعد اپیلاسیون وندروکس

60,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

پد پاک‌کننده واندر وکس، محصولی است که پس از موزدایی جهت پاک کردن مواد باقیمانده بر روی پوست به ‌کار می‌رود. با استفاده از این پد پاک‌کننده پوست شما دچار التهاب و قرمزی نخواهد شد و پوست شما نرم و لطیف خواهد شد.

پد پاک‌کننده بعد از اپیلاسیون واندر وکس

یکی از شرکت‌های مطرح داخلی، در زمینه‌ی تولید محصولات مرتبط با اپیلاسیون، شرکت نام‌آشنای نوآوران موم‌آذر می‌باشد که محصولات خود را تحت برندی با نام واندر وکس (Wonder Wax) ارائه می‌کند و در اختیار مصرف‌کنندگان می‌گذارد. پدهای مخصوص بعد از اپیلاسیون از سری محصولات باکیفیت برند واندر وکس می‌باشد که به‌عنوان یک لوسیون طبیعی بعد از به کار بردن هرکدام از موم‌های موبر آذرموم بسیار ضروری است.

پد پاک‌کننده بعد از اپیلاسیون واندر مکس، محصولی است که پس عملیات موزدایی با انواع موم‌های واندر وکس، جهت پاک‌ کردن آثار باقیمانده از موم بر روی بدن به کار می‌رود. با استفاده از این پد، علاوه بر پاک شدن مواد باقیمانده روی پوست، به بستن منافذ پوست شما کمک بسیاری می‌کند.

بعد از پاک کردن پوست به کمک پد پاک‌کننده بعد از اپیلاسیون واندر وکس، پوست شما نرم و لطیف شده و درخشندگی را برای پوست شما به ارمغان می‌آورد.

پد پاک‌کننده بعد از اپیلاسیون واندر وکس از ایجاد موهای زیرپوستی نیز جلوگیری می‌کند.

درصورتی‌که بعد از هر بار موم انداختن، پوست شما دچار قرمزی و التهاب می‌شود، پد پاک‌کننده بعد از اپیلاسیون واندر وکس، برطرف‌کننده قرمزی پوست شما می‌باشد.

در صورت تمایل، شما می‌توانید پد پاک‌کننده بعد از اپیلاسیون برند واندر وکس را به‌صورت اینترنتی از فروشگاه بیوتی کالا سفارش دهید.

  • 100 گرم
  • واندروکس
  • اپیلاسیون
  • آنتی باکتریال
  • پیش نیاز اپیلاسیون
  • استفاده شخصی و سالن های زیبایی
مــزایا
مــعایب