موم سرد 300 گرمی وندروکس

  • عسل
  • زغال
  • آلئو‌ورا
  • 5 عدد
  • 1 عدد
  • 15 عدد
  • 30 عدد

23,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

موم 300 گرمی سرد واندر وکس

یکی از بهترین روش‌های اپیلاسیون موهای زائد بدن، استفاده از موم می‌باشد که نسبت به سایر روش‌ها مانند تیغ، وکس و کرم موبر برتری‌های بسیاری دارد. استفاده از موم باعث می‌شود تا برای مدت‌های طولانی از شر موهای زائد بدن و صورت خلاص شوید. علاوه بر این موهایی که در آینده رشد خواهد کرد، نرم‌تر و نازک‌تر از قبل خواهد بود. اگر می‌خواهید که موهای زائد خود را در خانه از بین ببرید، موم 300 گرمی سرد واندر وکس شرکت آذرموم را به شما پیشنهاد می‌دهیم. تمامی محصولات این شرکت باکیفیت بوده و با قیمتی مناسب به فروش می‌رسد. موم 300 گرمی برند Wonder Wax با سه عصاره‌ی مختلف عسل، آلوئه‌ورا و زغالی به بازار عرضه می‌شود و برای هر نوع پوستی مناسب می‌باشد.

خواص موم سرد 300 گرمی واند وکس با عصاره‌ی عسل

در ساخت موم سرد عسلی 300 گرمی واندر وکس، از موم زنبورعسل استفاده‌شده است. پس از انجام اپیلاسیون با این موم آرایشی، پوستی لطیف و روشن بدون موهای زائد خواهید داشت.

از دیگر ویژگی‌های خوب موم سرد 300 گرمی واندر وکس با عصاره‌ی عسلی، استفاده از گلیسیرین در آن می‌باشد. این ویژگی باعث شده است تا رطوبت پوست شما جبران شود. همچنین در صورت آزردگی پوست در اثر کندن موهای زائد، التیام پوست به بهترین شکل انجام ‌شود.

خواص موم سرد 300 گرمی واندر وکس با عصاره‌ی آلوئه‌ورا

موم اپیلاسیون 300 گرمی واندر وکس با عصاره‌ی آلو‌ئه‌ورا ازجمله موم‌هایی است که هنگام برداشتن موهای زائدتان، هیچ‌گونه دردی حس نخواهید کرد.

اگر پوست شما حساس است و با موم انداختن، دچار خارش و یا قرمزی می‌شوید، موم آرایشی 300 گرمی واندر وکس برای شما بسیار مناسب است. گیاه موجود در تولید این موم آرایشی از ایجاد آلرژی و تحریکات پوستی جلوگیری می‌کند و پوستی شاداب را برای شما به ارمغان می‌آورد.

موم سرد 300 گرمی آلوئه‌ورا برند Wonder Wax به‌عنوان یک آب‌رسان قوی عمل کرده و از خاصیت ارتجاعی پوست شما حفاظت می‌کند. درنتیجه باعث ترمیم و نوسازی بافت‌های مرده پوست شما می‌شود.

خواص موم سرد 300 گرمی واندر وکس با عصاره‌ی زغال

موم سرد زغالی 300 گرمی واندر وکس، دارای زغال اکتیو در ترکیب خود می‌باشد؛ بنابراین علاوه بر رفع موهای زائد، لایه‎های خشک و مرده پوست را نیز برمی‌دارد و به ترمیم و نوسازی بافت‌های پوست کمک بسیاری می‌کند. در صورت استفاده از این موم آرایشی متوجه درخشان شدن و سفید شدن پوست بدن خود خواهید شد. استفاده از موم سرد 300 گرمی برند واندر وکس برای موهای دست، پا، زیر بغل و موهای زائید دیگر بلامانع است و باید دقت داشت که برای صورت خود به‌هیچ‌عنوان استفاده نکنید.

 طریق استفاده از موم 300 گرمی واندر وکس

موم 300 گرمی واندر وکس به‌صورت سرد می‌باشد؛ بنابراین برای از بین بردن موهای زائد لازم نیست که آن را خیلی گرم کنید. مقداری از موم سرد 300 گرمی واندر وکس را بر روی پوست دست و پای خود و هم‌جهت با رشد مو کشیده و بر روی آن یک زرورق یا پارچه تمیز قرار دهید. سپس در یک حرکت سریع زرورق یا پارچه را در جهت خلاف جهت بکشید تا موهای دست شما کنده شود.

درصورتی‌که امکان خرید حضوری این محصول برای شما میسر نیست، می‌توانید خرید آنلاین آن را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام دهید.

  • 300 گرمی
  • واندروکس
  • اپیلاسیون
  • موبر
  • استفاده شخصی و سالن های زیبایی
تخفیف براساس تعداد خریدمیزان تخفیفمیزان سود شما از خرید
5 عدد و بیشتر 1,000 تومان5,000 تومان
15 عدد و بیشتر 2,000 تومان30,000 تومان
30 عدد و بیشتر 3,000 تومان90,000 تومان
مــزایا
مــعایب