موم سرد خشابی وندروکس

  • عسل
  • زغال
  • آلئو‌ورا
  • 5 عدد
  • 1 عدد
  • 15 عدد
  • 30 عدد

32,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

موم خشابی سرد واندر وکس

یکی از روش‎های مؤثر برای از بین بردن موهای زائد در بدن، استفاده از موم می‌باشد. با استفاده از این روش، کل مو از زیر سطح پوست شما برداشته می‌شود. این روش که یکی از روش‌های مؤثر برای حذف موقت موهای زائد می‌باشد، به‌طور رایج در آرایشگاه‌ها و همچنین برای مصارف شخصی در خانه‌ها نیز استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید که اپیلاسیون را در خانه انجام دهید، استفاده از موم خشابی سرد واندر وکس شرکت آذرموم را به شما پیشنهاد می‌دهیم. موم خشابی واندر وکس یکی از محصولات باکیفیت و ارزان‌قیمت این شرکت است که دارای وزن 135 گرمی بوده و در گروه موم‌های اپیلاسیون سرد می‌باشد. موم سرد خشابی Wander Wax با 3 عصاره مختلف عسل، آلوئه‌ورا و زغال به بازار عرضه‌شده است و سازگار با هر پوستی می‌باشد.

خاصیت موم خشابی سرد واندر وکس با عصاره عسل

همان‌طور که از نام این موم آرایشی پیداست، عصاره‌ی عسل و موم زنبورعسل را در ترکیب خود دارد. موم خشابی واندر وکس با عصاره‌ی عسل، به‌صورت یک آب‌رسان طبیعی عمل می‌کند. درنتیجه از خشک شدن پوست جلوگیری کرده و باعث نرمی و لطیفی پوست شما می‌شود.

در تولید موم آرایشی واندر وکس از گلیسیرین استفاده‌شده است. این ویژگی باعث می‌شود تا هنگام استفاده از این موم، رطوبت لازم پوست شما فراهم شود.

از دیگر ویژگی‌های موم خشابی عسلی واندر وکس، برداشتن موهای زائد بدون درد می‎باشد؛ بنابراین این موم آرایشی، برای کسانی که تحمل درد ندارند، بسیار آرامش‌دهنده می‎باشد.

خاصیت موم خشابی سرد واندر وکس با عصاره آلوئه‌ورا

در صورت استفاده از موم خشابی سرد واندر وکس با عصاره‌ی آلوئه‌ورا، با یک تیر و دونشان خواهید زد. به‌این‌علت که در کنار از بین بردن موهای زائد، می‎توانید از آثار شگفت‌انگیز آلوئه‌ورا برای پوستتان نیز بهره‌مند شوید. عصاره‌ی آلوئه‌ورا موجود در موم سرد آرایشی Wonder Wax باعث نرمی، لطافت، خنکی و کاهش تحریک‎های پوستی شده و درنتیجه پوستی جوان برای شما به ارمغان می‌آورد.

خاصیت موم خشابی سرد واندر وکس با عصاره زغال

موم سرد خشابی واندر وکس با عصاره‌ی زغالی، حاوی کربن فعال می‌باشد که ضمن سست کردن ریشه‌ی موهای زائد، مانع از ایجاد موهای زیرپوستی می‌شود.

درصورتی‌که برای برداشتن موهای زائد خود از موم آرایشی زغالی واندر وکس استفاده کرده باشید، متوجه خواهید شد که بعدازآن پوست‎ شما دچار جوش نخواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های موم خشابی زغالی واندر وکس، لایه‌برداری از سطح پوست و برداشتن لایه‌های خشک و مرده پوست می‎باشد. درنتیجه این ویژگی باعث درخشندگی و سفید شدن پوست شما بعد از هر بار اپیلاسیون می‌شود.

طریقه استفاده از موم خشابی سرد واندر وکس

برای استفاده از موم سرد خشابی واندر وکس نیاز به گرم کردن آن ندارید؛ بنابراین می‌توانید آن را مستقیم و بدون استفاده از کاردک، در جهت رویش مو، بر روی پوست خود قرار دهید. درنهایت به کمک یک زرورق یا پارچه، موم را در جهت خلاف رویش مو و به‌سرعت بردارید. بعد از استفاده از موم خشابی سرد واندر وکس شرکت آذرموم، می‎توانید پوست خود را با آب شستشو دهید.

شرکت بیوتی کالا امکان خرید آنلاین موم خشابی سرد واندر وکس با سه عصاره‌ی مختلف را برای شما فراهم کرده است. در صورت داشتن هرگونه سؤال با پشتیبانی 24 ساعته این فروشگاه در تماس باشید.

  • 100 گرم
  • واندروکس
  • اپیلاسیون
  • موبر
  • استفاده شخصی و سالن های زیبایی
تخفیف براساس تعداد خریدمیزان تخفیفمیزان سود شما از خرید
5 عدد و بیشتر 1,000 تومان5,000 تومان
15 عدد و بیشتر 2,000 تومان30,000 تومان
30 عدد و بیشتر 3,000 تومان90,000 تومان
مــزایا
مــعایب