پد اپیلاسیون وندروکس

50,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

پد اپیلاسیون واندر وکس

اگر به فکر انجام اپیلاسیون در خانه هستید، استفاده از پد اپیلاسیون را به شما پیشنهاد می‌دهیم. پد اپیلاسیون برای از بین بردن موقتی موهای زائد بسیار مناسب است. شما می‌توانید بدون صرف زمان زیاد و یا تحمل درد بسیار، در خانه و بدون نیاز به حضور آرایشگر، موهای زائد خود را از بین ببرید.

پد اپیلاسیون برند واندر وکس، محصول تولیدی شرکت نوآوران موم‌آذر می‌باشد. این محصول در بسته‌بندی‌های کوچک ... عددی به بازار عرضه‌شده است و قابلیت حمل آن بسیار آسان است؛ بنابراین می‌توانید هنگام مسافرت یک بسته از آن را همراه خود داشته باشید.

پدهای آماده‌ی اپیلاسیون واندر وکس، برای پوست‌های حساس و لطیف بسیار مناسب است. به این دلیل که این پد آرایشی، دارای فرمولاسیون ضد حساسیت می‌باشد.

پد اپیلاسیون برند Wonder Wax برخلاف وکس، نیاز به داغ کردن و آماده‌سازی ندارد؛ بنابراین شما می‌توانید بدون نیاز به گرم کردن، موهای زائد خود را در کمترین زمان از بین ببرید.

طریقه استفاده از پد اپیلاسیون واندر وکس

برای استفاده از پد اپیلاسیون واندروکس کافی است تا یک لایه از پد را بین دو کف دست گرفته تا گرم شود. سپس پد را بر روی پوست خو بچسبانید و با یک حرکت سریع و خلاف جهت رویش موها، پد را بکشید. پد اپیلاسیون واندر وکس، موهای شمارا از ریشه کنده و به‌مرورزمان تعداد آن‌ها را کاهش می‌دهد.

درصورتی‌که پوست صورت شما دارای جوش، زخم و بریدگی هست از به کار بردن این پد آرایشی خودداری کنید.

در صورت تمایل به خرید پد اپیلاسیون واندر وکس، می‌توانید این محصول را به‌صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا خریداری کنید.

  • 100 گرم
  • واندروکس
  • اپیلاسیون
  • آنتی باکتریال
  • پیش نیاز اپیلاسیون
  • استفاده شخصی و سالن های زیبایی
مــزایا
مــعایب