موم گرم خشابی وندروکس

  • زیتون
  • عسل
  • طلایی
  • نقره‌ای
  • زغال
  • آلئو‌ورا
  • رز
  • گلس
  • 5 عدد
  • 1 عدد
  • 15 عدد
  • 30 عدد

39,000 تومان

خرید تلفنی محصول

24 قلم

موم گرم خشابی، با عصاره‌ی عسلی، زغالی، رز، سیلور، طلا، آلوئه‌ورا و زیتون ازجمله محصولات برند واندروکس شرکت موم آذر می‌باشد. این موم 100 گرمی می‌باشد که برای از بین بردن موهای زائد بسیار مناسب است.

موم خشابی گرم واندر وکس

یکی از روش‌های پرطرفدار برای از بین بردن موهای زائد، استفاده از موم می‌باشد که به دلیل قیمت مناسب و ماندگاری بالا، انتخاب بسیاری از افراد است. اگر شما هم برای اپیلاسیون بدن در خانه، به دنبال یک موم باکیفیت هستید، موم خشابی گرم برند واندر وکس را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این موم 100 گرمی است و دارای عصاره‌های مختلف مانند عسل، طلا، سیلور، زغال، آلوئه‌ورا، زیتون، رز می‌باشد. قدرت بالای چسبندگی این موم، موهای زائد را از ریشه جدا کرده و برای موهای نرم و کوتاه شما مانند صورت بسیار مناسب است.

خاصیت موم خشابی گرم واندر وکس با عصاره عسل

همان‌طور که از نام این موم پیداست، موم گرم خشابی برند واندر وکس از عصاره‌ی طبیعی موم عسل تهیه‌شده است. عسل برای پوست صورت شما معجزه می‌کند. آنتی‌اکسیدانی که در موم خشابی با عصاره‌ی عسل واندر وکس موجود است، سلول‎های آسیب‌دیده‌ و مرده‌ی پوست شمارا ترمیم کرده و آن را با سلول‌های تازه بازسازی می‌کند. از طرفی دیگر ویتامین E موجود در موم گرم خشابی واندروکس، رطوبت پوست شمارا تأمین کرده و از پیری زودرس پوست نیز جلوگیری می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های خوب موم گرم خشابی واندر وکس با عصاره‌ی عسل، موزدایی بدون درد می‌باشد. این ویژگی به دلیل موم زنبورعسل به‌کاررفته در آن است که به کم شدن درد در هنگام اپیلاسیون کمک شایانی می‌کند.

خاصیت موم خشابی گرم واندر وکس با عصاره آلوئه‌ورا

ماده‌ی موجود در گیاه آلوئه‌ورا، خاصیت بسیار زیادی بر روی پوست دارد. وجود این ماده‌ی طبیعی، در موم خشابی گرم واندر وکس باعث شده است که تمامی خاصیت این گیاه نیز در این موم باشد.

موم خشابی آلوئه‌ورا، برای پوست‌های حساس بسیار مناسب است. به این دلیل که بعد از استفاده از این موم، هیچ‌گونه التهاب و قرمزی پوست را بعد از اپیلاسیون مشاهده نخواهید کرد؛ بنابراین تحریک پوست شمارا به حداقل می‌رساند.

نرمی و لطافت پوست بعد از موزدایی، از دیگر ویژگی‌های موم خشابی با عصاره‌ی آلوئه‌ورا برند Wonder Wax می‌باشد. همچنین استفاده از این موم، آب‌رسانی پوست شمارا بیشتر کرده و باعث درخشندگی پوست صورت شما می‌شود.

خاصیت موم خشابی گرم واندر وکس با عصاره طلا

موم خشابی طلایی واندروکس، اثرات ترمیمی و نوسازی بر روی بافت پوست شما دارد. این موم به دلیل مواد طبیعی به‌کاررفته در آن، رطوبت پوست شمارا تأمین می‌کند.

پاک‌سازی پوست صورت با این موم به‌خوبی انجام می‌شود. به‌طوری‌که بعد از هر بار اپیلاسیون پوست شما درخشان و شفاف خواهد شد.

شما می‎توانید موم گرم خشابی واندروکس طلایی را برای نقاط حساس بدن مانند زیر بغل نیز استفاده کنید.

خاصیت موم خشابی گرم واندر وکس با عصاره سیلور

برای موزدایی مناطق حساس بدن و حذف موهای ضخیم، موم خشابی گرم با عصاره‌ی سیلور بسیار مناسب است. به این دلیل که چسبندگی این موم بسیار بالاست و تمامی موها، حتی موهای غیرقابل مشاهده را نیز از بین می‌برد.

استفاده از ترکیبات طبیعی در موم گرم خشابی سیلور واندر وکس، نرمی و لطافت پوست شمارا به دنبال داشته است و درخشندگی پوست را بعد از اپیلاسیون بیشتر می‌کند. همچنین موم گرم اپیلاسیون واندر وکس با حفظ شادابی پوست، از آسیب رسیدن به پوست شما جلوگیری می‌کند.

خاصیت موم خشابی گرم واندر وکس با عصاره زغال

زغال اکتیو موجود در موم گرم خشابی واندر وکس باعث شده است تا این موم دارای خواص ترمیمی و آرام‌بخشی باشد. این موم علاوه بر موزدایی موهای ضخیم و نازک پوست شما، یک لایه‌بردار قوی نیز می‌باشد. به‌طوری‌که بعد از اپیلاسیون، لایه‌ی خشک و مرده‌ی پوست شما از بین رفته و پوست جدید، سفید و درخشان جایگزین آن می‌شود.

موم اپیلاسیون زغالی واندر وکس، برای پوست‌های حساس بسیار مناسب است و مانع از آسیب‌های شدید پوستی می‌شود.

خاصیت موم خشابی گرم واندر وکس با عصاره رز خشابی

اگر به فکر شادابی و جوانی پوست خود هستید، موم خشابی با عصاره‌ی رز واندر وکس را به شما پیشنهاد می‌دهیم. عصاره‌ی رز موجود در این موم از طریق منافذ پوست، جذب‌شده و از چین‌وچروک و لکه‌های پوستی شما جلوگیری می‌کند.

موم خشابی رز برند واندر وکس برای پوست‌های حساس بسیار مناسب است. به‌طوری‌که بعد از استفاده از این موم، تحریک پوست شما به حداقل می‌رسد.

خاصیت موم خشابی گرم واندر وکس با عصاره زیتون

شرکت موم آذر در تهیه یکی از موم‌های خشابی خود از اسانس روغن‌زیتون استفاده کرده است. روغن‌زیتون با دارا بودن ویتامین E و آنتی‌اکسیدان، برای تقویت و تغذیه پوست بسیار مناسب بوده و باعث نرمی و لطافت پوست می‌شود.

خاصیت آب‌رسانی و افزایش رطوبت پوست، از دیگر ویژگی‌های مثبت موم خشابی با عصاره‌ی زیتون واندر وکس می‌باشد.

طریقه‌ی استفاده از موم گرم خشابی واندر وکس

برای استفاده از موم خشابی واندر وکس نیاز است تا این موم را ذوب کنید؛ بنابراین هنگام استفاده از آن برای نقاط حساس بدن مانند پوست صورت، دقت کافی داشته باشید تا گرمای این موم، باعث آسیب رسیدن و یا سوختگی پوست شما نشود.

برای استفاده کافی است تا با به‌کارگیری دستگاه‎های مخصوص موم گرم‌کن خشابی، موم را به حالت رقیق‌شده تبدیل کنید. صبر کنید تا موم داغ، به دمای مناسبی رسیده و با غلط مخصوصی که بر روی موم تعبیه‌شده است، در جهت رویش مو، بر روی پوست خود بکشید. سپس با یک پد، پارچه یا سلفون مخصوص اپیلاسیون را بر روی پوست خود فشار دهید تا به سطح موم کاملاً بچسبد. در آخر با یک حرکت سریع، پد یا پارچه را در جهت خلاف رویش مو بکشید.

در صورت تمایل می‌توانید موم گرم خشابی واندر وکس را از فروشگاه بیوتی کالا، به‌صورت آنلاین سفارش دهید.

  • 100 گرم
  • واندروکس
  • اپیلاسیون
  • موبر
  • استفاده شخصی و سالن های زیبایی
تخفیف براساس تعداد خریدمیزان تخفیفمیزان سود شما از خرید
5 عدد و بیشتر 1,000 تومان5,000 تومان
15 عدد و بیشتر 2,000 تومان30,000 تومان
30 عدد و بیشتر 3,500 تومان105,000 تومان
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: