موم سرد سطلی 4 کیلویی وندروکس

  • عسل
  • زغال
  • آلئو‌ورا
  • 5 عدد
  • 1 عدد
  • 15 عدد
  • 30 عدد

175,000 تومان

خرید تلفنی محصول

23 قلم

موم سطلی 4 کیلویی واندر وکس

اگر به دنبال رفع موهای زائد خود هستید تا علاوه بر بازسازی‌کننده، لایه‌بردار و روشن‌کننده پوست نیز باشد، محصولات تولیدی شرکت نوآوران آذرموم را به شما توصیه می‌کنیم. شرکت نوآوران آذرموم به‌عنوان اولین تولید‌کننده‌ی موم‌های دندانپزشکی، صنعتی و آرایشی در ایران می‌باشد. محصولات این شرکت باکیفیت بوده و با قیمت مناسب خود توانسته است در مدت‌زمان کوتاهی توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.

گروه تولیدی آذرموم، محصولات خود را با برندهای متفاوتی به بازار عرضه کرده است. یکی از برندهای مرتبط با محصولات آرایشی، برند محبوب واندر وکس (Wonder Wax) می‌باشد. موم سرد سطلی 4 کیلویی واندر وکس یکی از محصولات تولیدی شرکت نوآوران آذرموم می‌باشد. موم سرد سطلی واندر وکس برای رفع موهای زائد بدون درد بسیار مناسب بوده و از بروز جوش در درازا و پنهان ماندن حلقه‌های مو در زیر پوست جلوگیری می‌کند. در صورت استفاده مکرر از موم سرد سطلی 4 کیلویی برند واندر وکس موهای شما ضعیف شده و به‌مرورزمان از بین می‌رود. موم سرد سطلی واندروکس در 3 عصاره‌ی مختلف عسلی، آلو‌ئه‌ورا و زغالی برای مصرف‌کنندگان تولیدشده است.

خواص موم سطلی 4 کیلویی واندر وکس با عصاره‌ی عسل

در ساخت موم سطلی عسلی Wonder Wax، از موم زنبورعسل استفاده‌شده است که به‌صورت یک آب‌رسان طبیعی و لایه‌بردار پوست عمل می‌کند. همچنین در ترکیب موم سرد سطلی عسلی واندر وکس، علاوه بر عصاره‌ی عسل، گلیسیرین نیز وجود دارد. وجود این ماده رطوبت لازم پوست شمارا فراهم می‌کند. درنتیجه از چین‌وچروک پوست جلوگیری کرده و پوستی نرم و شفاف را به شما هدیه می‌دهد.

خواص موم سطلی 4 کیلویی واندر وکس با عصاره‌ی آلوئه‌ورا

اگر دوست دارید که پوستی لطیف و روشن و بدون موهای زائد داشته باشید، موم سطلی واندر وکس با عصاره‌ی آلوئه‌ورا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در تولید این محصول از عصاره‌ی آلوئه‌ورا استفاده‌شده است که باعث تحریک سلول‌های فیبر و پلاست پوستی شده و خاصیت ارتجاعی پوست شمارا افزایش می‌دهد. این ویژگی باعث می‌شود تا بعد از هر اپیلاسیون، پوست شما جوان‌تر از قبل به نظر برسد.

موم سرد واندر وکس با عصاره‌ی آلوئه‌ورا، دارای ویتامین‌هایی نظیر E، C و ویتامین‌های گروه B می‌باشد. این ویتامین‌ها باعث نرمی، لطافت، خنکی و کاهش تحریک‌های پوستی بعد از هر اپیلاسیون می‌شود.

خواص موم سطلی 4 کیلویی واندر وکس با عصاره‌ی زغال

اگر بعد از هر بار استفاده از موم، دچار جوش‌های فراوان می‌شوید، موم سرد سطلی واندر وکس با عصاره‌ی زغال را امتحان کنید. موم سطلی زغالی واندر وکس به علت داشتن ماده‌ی فعال کربن، یک لایه‌بردار قوی پوست بوده و با برداشتن لایه خشک و مرده پوست، پوستی سفید و درخشان را برای شما به ارمغان می‌آورد.

روش استفاده از موم سطلی سرد واندر وکس

موم سطلی 4 کیلویی واندر وکس شرکت آذرموم به‌صورت سرد به بازار عرضه‌شده است. موم‌های سرد برخلاف موم‌های گرم، نیاز به ذوب شدن ندارند. درنتیجه می‌توانید مواد موم را بدون گرم کردن و تنها با دمای بدن خودتان استفاده کنید. این ویژگی باعث می‌شود تا پوست شما دچار التهاب و یا تحریک نشود. از دیگر ویژگی‌های خوب موم سطلی سرد واندروکس، برداشتن موهای زائد بدون درد می‌باشد. جهت استفاده از موم سطلی سرد واندر وکس می‌توانید به‌طور مستقیم و بدون استفاده از کاردک و یا پد مخصوص اپیلاسیون، مواد را بر روی پوست خود قرار داده و برای از بین بردن مواد زائد استفاده کنید.

در صورت تمایل به خرید موم سطلی 4 کیلویی واندر وکس می‎توانید یکی از 3 عصاره‌ی عسلی، زغالی و آلوئه‌ورا این محصول را به‌صورت اینترنتی و با قیمتی مناسب از فروشگاه بیوتی کالا خریداری کنید.

  • 4000 گرم
  • واندروکس
  • اپیلاسیون
  • موبر
  • استفاده شخصی و سالن های زیبایی
تخفیف براساس تعداد خریدمیزان تخفیفمیزان سود شما از خرید
5 عدد و بیشتر 1,000 تومان5,000 تومان
15 عدد و بیشتر 3,000 تومان45,000 تومان
30 عدد و بیشتر 5,000 تومان150,000 تومان
مــزایا
مــعایب