موم گرم جامد سکه ایی واندروکس

  • عسل
  • طلایی
  • نقره‌ای
  • آلئو‌ورا
  • روغن پنبه
  • 5 عدد
  • 1 عدد
  • 15 عدد
  • 30 عدد

96,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

موم گرم جامد سکه‌ای، با عصاره‌ی عسلی، زغالی، روغن پنبه، سیلور، طلا و آلوئه‌ورا ازجمله محصولات برند واندروکس می‌باشد. این موم 400 گرمی می‌باشد که برای از بین بردن موهای زائد بسیار مناسب است.

موم گرم جامد سکه‌ای واندر وکس

موم زدن، یکی از بهترین روش‌های پاک‌سازی پوست می‌باشد. استفاده از روش موم زدن، برخلاف سایر روش‌های اصلاح مو، موهای زائد شما تا مدتی طولانی رشد نخواهد کرد. اگر شما هم به دنبال یک موم باکیفیت هستید، موم گرم جامد سکه‌ای برند واندر وکس شرکت موم آذر را به شما پیشنهاد می‌دهیم. استفاده از موم گرم جامد سکه‌ای واندر وکس، پوستی نرم و عاری از هرگونه التهاب را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین روغن‌های گیاهی که در این موم استفاده‌شده است، وظیفه‌ی آب‌رسانی به پوست شمارا به‌خوبی بر عهده می‌گیرد. اگر شما هم می‌خواهید که پوستی لطیف و زیبا داشته باشید، استفاده از موم سکه‌ای واندر وکس را فراموش نکنید. موم سکه‌ای واندروکس با عصاره‌های مختلفی نظیر عسل، آلوئه‌ورا، طلا، سیلور، زغال و روغن پنبه‌ در بازار به فروش می‌رسد. موم گرم سکه‌ای واندر وکس، 400 گرمی بوده و داخل هر قوطی حداقل 20 عدد از آن موجود است.

خواص موم گرم جامد سکه‌ای واندر وکس با عصاره عسل

موم سکه‌ای واندر وکس با عصاره‌ی عسل، از مواد کاملاً طبیعی و موم طبیعی عسل تولیدشده است. با استفاده از این موم گرم جامد، موهای نرم و زبر شما به‌راحتی و بدون درد کنده می‎شود. همچنین بعد از اپیلاسیون با موم گرم جامد سکه‌ای عسلی واندر وکس، احساس نرمی و لطافت خاصی خواهید کرد.

از دیگر ویژگی‌های موم سکه‌ای عسلی واندر وکس، تأمین رطوبت لازم پوست صورت شماست. بعد از استفاده از این موم، پوست صورت شما درخشان‌تر از قبل خواهد شد.

خواص موم گرم جامد سکه‌ای واندر وکس با عصاره آلوئه‌ورا

اگر می‌خواهید که سلامتی و شادابی پوست شما تأمین شود، اپیلاسیون با موم سکه‌ای واندر وکس با عصاره‌ی آلوئه‌ورا را امتحان کنید. آلوئه‌ورا موجود در موم سکه‌ای واندر وکس، سلول‌های مرده و آسیب‌دیده‌ی پوست شمارا از بین برده و با سلول‌های جوان و تازه جایگزین می‌کند. درنتیجه بعد از موزدایی با این روش، پوست خود را تازه‌تر و درخشان‌تر از قبل خواهید دید.

اگر نگران نرمی پوست خود بعد از هر بار اپیلاسیون هستید، باید بگوییم که موم سکه‌ای آلوئه‌ورا واندر وکس، با داشتن ویتامین E، نرمی و لطافت پوست شمارا تأمین می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های خوب موم سکه‌ای آلوئه‌ورا برند واندروکس می‌توان به جوان‌سازی پوست اشاره کرد. این موم رطوبت کافی را به پوست شما رسانده و یک تسکین‌دهنده عالی پوست می‌باشد.

خواص موم گرم جامد سکه‌ای واندر وکس با عصاره طلا

یکی از پرفروش‌ترین موم‌های سکه‌ای واندر وکس، موم با عصاره‌ی طلای آن می‌باشد. موم سکه‌ای طلا واندروکس با دارا بودن ترکیبات طبیعی، تحریک پوست شمارا به حداقل رسانده و شفافیت و نرمی پوستتان را به دنبال دارد.

موم سکه‌ای با عصاره‌ی طلای واندر وکس، موهای زائد شمارا از ریشه کنده و از رویش موهای زیرپوستی جلوگیری می‎کند.

اگر یک‌بار از این موم استفاده کرده باشید، خواهید دید که بعد از اپیلاسیون، پوست شما خشک نخواهد شد.

خواص موم گرم جامد سکه‌ای واندر وکس با عصاره سیلور

اگر می‌خواهید که بعد از هر بار اپیلاسیون، آسیب کمتری به پوست شما وارد شود، موم گرم جامد سکه‌ای واندر وکس با عصاره‌ی سیلور را امتحان کنید. موم سکه‌ای نقره واندروکس، یک لایه‌بردار قوی بوده و بعد از موزدایی پوستی شفاف و نرم را به ارمغان می‌آورد.

از ویژگی‌های خوب موم سکه‌ای سیلور شرکت موم آذر، ضد حساسیت بودن این موم است؛ بنابراین این موم برای پوست‌های حساس یک گزینه‌ی پیشنهادی عالی می‌باشد.

خواص موم گرم جامد سکه‌ای واندر وکس با عصاره زغال

اگر می‌خواهید که از شر موهای زیرپوستی خلاص شوید، موم سکه‌ای واندر وکس با عصاره زغال را امتحان کنید. این موم چربی و آلودگی را از روی پوست شما از بین برده و جوش‎های زیرپوستی و سرسیاه پوست شمارا نابود می‌کند. درنتیجه منافذ پوست شما بازد شده و درخشندگی پوست شما بیشتر خواهد شد. درواقع با استفاده از موم واندر وکس با عصاره‌ی زغال، با یک تیر دو نشان خواهید زد.

خواص موم سکه‌ای واندر وکس با عصاره روغن پنبه

همان‌طور که از نام این موم پیداست، روغن پنبه ترکیب اصلی این موم است و در نرمی و افزایش رطوبت پوست شما بسیار مؤثر است.

برای اپیلاسیون تمام بدن، به‌خصوص نقاط حساس مانند صورت و زیر بغل، موم سکه‌ای واندر وکس با عصاره روغن پنبه بسیار مناسب است. به این دلیل که این ترکیب طبیعی از ایجاد التهاب و جوش‌های قرمز بر روی پوست جلوگیری می‌کند؛ درنتیجه شفافیت و درخشندگی را به پوست شما می‌بخشد.

روش استفاده از موم سکه‌‎ای واندر وکس

برای استفاده از موم سکه‌ای واندر وکس، ابتدا یک ظرف آبی را روی حرارت قرار دهید تا به جوش برسد. سپس ظرف حاوی موم سکه‌ای را داخل آن قرار دهید تا به‌آرامی ذوب شود. سپس با یک کاردک مقداری از این موم را به‌صورت خود بکشید. صبر کنید تا موم بر روی صورت شما خشک شود. سپس درنهایت خلاف جهت موها، موم خشک‌شده را بکشید.

در صورت تمایل به خرید موم سکه‌ای واندر وکس، می‌توانید فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا را انتخاب کنید. فروشگاه بیوتی کالا امکان خرید 6 عصاره‌ی مختلف عسل، آلوئه‌ورا و زغال، طلا، روغن پنبه و سیلور موم گرم جامد عدسی واندر وکس را برای شما امکان‌پذیر ساخته است.

  • 300 گرم
  • واندروکس
  • اپیلاسیون
  • موبر
  • استفاده شخصی و سالن های زیبایی
تخفیف براساس تعداد خریدمیزان تخفیفمیزان سود شما از خرید
5 عدد و بیشتر 2,000 تومان10,000 تومان
15 عدد و بیشتر 4,000 تومان60,000 تومان
30 عدد و بیشتر 10,000 تومان300,000 تومان
مــزایا
مــعایب