روغن بعد از اپیلاسیون

57,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

روغن بعد از اپیلاسیون واندر وکس

یکی از کارهای ضروری بعد از هر بار اپیلاسیون، استفاده از روغن می‌باشد. روغن بعد از اپیلاسیون واندر وکس یکی از محصولات باکیفیت شرکت نوآوران موم آذر می‌باشد که از نظر کیفیت و مرغوب بودن توانسته است، رضایت و اعتماد مشتریان را جلب نماید.

روغن بعد از اپیلاسیون واندر وکس، یک پاک‌کننده طبیعی و غیر چرب بوده که باقی‌مانده وکس را از پوست شما پاک می‌کند.

اگر پوست شما بعد از هر بار اپیلاسیون دچار التهاب و قرمزی می‌شود، روغن بعد از اپیلاسیون واندر وکس را امتحان کنید. این روغن دارای خواص آنتی‌باکتریال بوده و باعث التیام پوست شما بعد از هر بار اپیلاسیون می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های خوب روغن بعد از اپیلاسیون برند Wonder Wax، جلوگیری از موهای زیرپوستی است. همچنین این روغن با بستن منافذ باز پوست از بروز جوش‌های صورت نیز جلوگیری می‌کند.

روغن بعد از اپیلاسیون واندر وکس شرکت نوآوران موم‌آذر، با دارا بودن ویتامین‌های A و E، تغذیه مناسبی برای پوست صورت شما بوده و درخشندگی خاصی به آن می‌بخشد.

برای استفاده از این روغن کافی است که بعد از هر بار اپیلاسیون، چند قطره از این روغن را بر روی ناحیه موردنظر ریخته و پوست را به‌آرامی ماساژ دهید.

در صورت تمایل می‌توانید روغن بعد از اپیلاسیون واندر وکس را با 3 اسانس متفاوت Delicately,Sensitive,Tenderness از فروشگاه بیوتی کالا به‌صورت اینترنتی سفارش دهید.

  • 250 میل
  • واندروکس
  • اپیلاسیون
  • پیش نیاز اپیلاسیون
  • استفاده شخصی و سالن های زیبایی
مــزایا
مــعایب