دستگاه ذره بین هد لایت

390,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

دستگاه ذره بین هدلایت یک وسیله کاربردی برای فراهم کردن دید کافی هنگام انجام برخی امور آرایشگاهی مانند تاتو،  میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ است. لنزهای موجود در این دستگاه دید کافی را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید خدمات آرایشگاهی را با دقت کافی انجام دهید.

برای انجام برخی کارهای آرایشگاهی مانند تاتو، میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ نیاز به یک وسیله جهت دید کافی است. اگر شما هم برای انجام خدمات آرایشگاهی نیاز به چنین وسیله‌ای دارید، خرید دستگاه ذره بین هدلایت را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این وسیله به صورت عینک بر روی صورت شما قرار می‌گیرد و دید کافی هنگام انجام خدمات آرایشگاهی را برای شما فراهم می‌کند.

ویژگی دستگاه ذره بین هد لایت

داشتن دید کافی هنگام انجام خدمات تاتو جزو موارد ضروری است که اکثر تاتو کارها به آن توجه می‌کنند. چرا که برای انجام یک طرح بدون نقص نیاز است تا دید کافی بر روی صورت و پوست مشتری داشته باشید. دستگاه ذره بین پیشانی بند به دلیل دارا بودن لنزهای بسیار مفید، یک دید کافی را برای چشم‌های شما ایجاد می‌کند.

در جلوی این دستگاه چندین لنز متفاوت وجود دارد. شما می‌توانید علاوه بر استفاده تنها از هرکدام، از آنها به صورت ترکیبی نیز استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های خوب این ذره بین هدبندی قابلیت کوتاه و بلند شدن جهت تنظیم دستگاه با توجه به سر است. این ویژگی باعث می‌شود تا در حین کار ذره بین به صورت بسیار محکم بر روی سر شما قرار بگیرد. در نتیجه شما می‌توانید با تمرکز و دقت بسیار بالایی خدمات آرایشگاهی را به مشتری ارائه دهید.

در صورت تمایل به خرید آنلاین دستگاه ذره بین هد لایت می‌توانید آن را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا سفارش دهید.

مــزایا
مــعایب