دستگاه جکوزی ناخن و دست

390,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

دستگاه جکوزی دست و ناخن یک وسیله کاربردی است که کار مانیکور را راحت‌تر می‌کند. این دستگاه به دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی مانند کمک به نرم شدن پوست و ناخن و خاصیت ضد خستگی آن به یکی از پرفروش‌ترین ابزارهای مراقبت از ناخن و دست تبدیل شده است.

اگر بعد از یک روز کاری سخت دوست دارید تا به دست‌های خود استراحت دهید، خرید دستگاه جکوزی دست و ناخن را به شما پیشنهاد می‌دهیم. همانطوری که دستگاه‌های جکوزی معمولی در استخرها باعث آرامش بدن می‌شوند، دستگاه جکوزی دست و ناخن نیز آرامش و راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورند. شما می‌توانید این محصول کاربردی را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا به صورت آنلاین خریداری کنید.

ویژگی دستگاه جکوزی دست و ناخن

یکی از لاین‌های پرطرفدار در هر سالن زیبایی، لاین مربوط به مانیکور و خدمات دست و ناخن است. برای این منظور خرید تجهیزات حرفه‌ای برای این بخش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر شما هم قصد راه‌اندازی این بخش را برای سالن زیبایی خود دارید، خرید دستگاه جکوزی مخصوص دست و ناخن را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

این دستگاه با ماساژ دادن دست مشتری باعث می‌شود تا خستگی دست‌ها از بین برود. در نتیجه احساس آرامش را برای او به ارمغان می‌آورد. دستگاه جکوزی از یک حوض بسیار کوچک تشکیل شده است و به عنوان یک دستگاه ماساژور کوچک می‌تواند دست‌های شما را ماساژ دهد.

علاوه بر این دستگاه جکوزی دست و ناخن برای آسان‌تر شدن کار مانیکور نیز یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است.

از جمله ویژگی‌های قابل ذکر این دستگاه می‌توان به دسترسی سریع و آسان، وزن سبک، راه‌اندازی راحت، کیفیت بالا، بدن ضرر برای دست و ناخن، دارای گارانتی، حمل و نقل راحت، هزینه مناسب و... اشاره کرد.

دستگاه جکوزی مخصوص دست و پا استرس‌ها و نگرانی‌ها را از شما دور می‌کند و باعث می‌شود تا جسم و ذهن شما حالتی آرام به خود بگیرد. جکوزی دست و ناخن برای درمان بیماری‌های پوستی دست بسیار مناسب بوده و حالت شاداب به پوست دست شما می‌بخشد.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا خرید مطمئن و ایمن این محصول را به صورت آنلاین برای شما فراهم کرده است.

مــزایا
مــعایب