بالشتک ناخن

50,000 تومان

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

بالشتک ناخن یک وسیله بسیار کاربردی برای ناخن‌کاران حرفه‌ای است که کمک می‌کند تا با تسلط بیشتری کارهای مربوط به طراحی ناخن را انجام دهند.

یکی از خدمات پرطرفدار هر سالن زیبایی، انجام خدمات مربوط به کاشت ناخن است. ناخن‌کاران حرفه‌ای برای ارائه خدمات حرفه‌ای نیاز به تجهیزات خاصی دارند تا بتوانند کارهای مربوط به کاشت ناخن را به صورت حرفه‌ای انجام دهند. یکی از وسایل ساده مربوط به کاشت ناخن، بالشتک ناخن است. این وسیله کاربردی کمک می‌کند تا کارهای مربوط به کاشت ناخن به خوبی انجام بگیرد.

ویژگی بالشتک ناخن

اگر در سالن زیبایی خود خدمات مربوط به کاشت ناخن را انجام می‌دهید، بهتر است تمامی ابزارهای مورد نیاز  برای طراحی و کاشت ناخن را به صورت کامل داشته باشید. چرا که این موضوع کمک می‌کند تا بتوانید خدمات مربوط به کاشت ناخن را به خوبی انجام دهید. یکی از ساده‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم مربوط به کاشت ناخن، بالشتک زیر دستی کاشت ناخن است.

این بالشتک در زیر دست ناخن‌کار قرار می‌گیرد و کمک می‌کند تا هنگام ارائه خدماتی مانند کاشت ناخن، دیزاین، زدن لاک و... تسلط بهتری بر روی دست مشتری داشته باشد. اگر شما هم قصد خرید آنلاین بالشتک زیردستی ناخن را دارید، می‌توانید این محصول را به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا سفارش دهید.

بالشتک زیپ دار از تنوع رنگ و طرح بسیار بالایی برخوردار است. در نتیجه شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود یکی از این بالشتک‌ها را سفارش دهید. بالشتک ناخن به فرم مربعی دوخته شده است و جنس آن از چرم مصنوعی باکیفیت است. در نتیجه در استفاده‌های مکرر دچار پارگی نخواهد شد.

مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

  • پمپ آستون

    پمپ آستون


    پمپ استون بزرگ یک ابزار مناسب جهت نگهداری استون...

  • گوده ناخن

    گوده ناخن


    گوده ناخن یک ابزار مناسب برای ترکیب پودر کاشت و...

  • پمپ لیکوئید

    پمپ لیکوئید


    پمپ لیکوئید یک ابزار مناسب جهت نگهداری لیکوئید...

  • برچسب فرنچ ناخن

    برچسب فرنچ ناخن


    برچسب فرنچ ناخن یک روش مناسب برای کسانی است که...

  • گوشه گیر ناخن

    گوشه گیر ناخن


    گوشه گیر ناخن یک قیچی مخصوص جهت جدا کردن...