لنز ناخن

45,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

لنز ناخن یک ابزار باکیفیت برای طراحی ناخن است. لنز در طرح‌های مختلف ازجمله طرح گل، طرح برجسته و لنزهای سه‌بعدی موجود است.

لنز ناخن

برخی برای جذاب و زیبا به نظر رسیدن دست‌هایشان کارهای بسیار زیادی را امتحان می‌کنند. اگر شما هم دوست دارید تا با صرف هزینه‌ی کم، رسیدگی به ناخن هایتان را در خانه انجام دهید، لنز ناخن را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید این کار را به‌راحتی در خانه و بدون هیچ هزینه‌ی اضافی انجام دهید.

طرح‌های زیبا و متنوع لنز ناخن، زیبایی ناخن‌های شمارا دوچندان می‌کند. اگر وقت کافی ندارید ولی می‌خواهید که یک طراحی حرفه‌ای ناخن در خانه انجام دهید، لنز ناخن و یا شابلون را امتحان کنید.

ویژگی لنز ناخن

لنز ناخن یک جایگزین مناسب برای برچسب‌ های ناخن است. به کمک این ابزار می‌توانید طرح مورد دلخواه خود را بر روی ناخن طراحی کنید. لنز ناخن بسیار نازک بوده و زمانی که از طرح آن خسته شدید می‌توانید به‌راحتی و به‌وسیله‌ی یک لاک‌ پاک‌کن آن را از روی ناخن‌های خود پاک کنید.

برای استفاده کافی است تا ابتدا ناخن‌های خود را لاک بزنید. سپس لنز ناخن را با استفاده از موچین و از سمت ریشه بر روی ناخن خود قرار دهید.

تا زمانی که لنز به‌طور کامل به ناخن‌های شما نچسبیده است، می‌توانید آن را بر روی ناخن خود جابه‌جا کنید تا در جای صحیح خود قرار بگیرد.

نتیجه‌گیری نهایی

اگر به دنبال زیبایی ناخن‌های خود هستید، لنز ناخن را امتحان کنید. طرح‌های زیبا و راحتی در استفاده ازجمله ویژگی‌هایی است که شمارا از خرید آن پشیمان نخواهد کرد.

خرید آنلاین لنز ناخن را می‌توانید با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام دهید.

  • طراحی ناخن
  • تنوع طرح
  • جایگزین برچسب‌ های ناخن
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: