قلم داتینگ

45,000 تومان

خرید تلفنی محصول

10 قلم

قلم داتینگ یک محصول کاربردی برای طراحی ناخن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قلم طراحی از 5 عدد قلم در پنج رنگ صورتی، مشکی، نقره‌ای، نارنجی و قرمز  تشکیل شده است.

برای طراحی ناخن، داشتن قلم داتینگ به شما کمک می‌کند تا بتوانید طرح‌های ظریف و مختلفی را بر روی ناخن بکشید. این قلم به دلیل دارا بودن بدنه راحت، برای استفاده ناخن‌کاران حرفه‌ای و مبتدی یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. قلم طراحی مدل داتینگ علاوه بر طراحی ناخن، برای کشیدن طرح و نقاشی نیز بسیار کاربردی است. این قلم از 5 قلم در رنگ‌های مختلف تشکیل شده است.

ویژگی قلم داتینگ

برای طراحی ناخن نیاز به قلم‌های مختلفی دارید. این قلم‌ها به شما کمک می‌کند تا بتوانید دیزاین ناخن را به صورت حرفه‌ای انجام دهید. یکی از قلم‌های ضروری برای طراحی ناخن قلم طراحی ناخن مدل داتینگ است. این قلم به دلیل سری و شکل خاص خود کمک می‌کند تا بتوانید طرح‌های حرفه‌ای را بر روی ناخن بکشید. کاربرد اصلی این قلم برای نقطه‌گذاری است.

این قلم دارای سری‌های مختلفی است. برای طراحی بر روی ناخن کافی است تا سر قلم خود را به مواد دیزاین ناخن مانند لاک و لاک ژل آغشته کنید. سپس طرح مورد نظر را بر روی ناخن بکشید. به کمک قلم طراحی ناخن مدل داتینگ می‌توانید طرح‌های مختلفی از جمله طرح‌های نقطه نقطه، طرح‌های دالبری، کشیدن قلب، طرح‌های پلنگی، گل و... اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین قلم داتینگ را برای شما فراهم کرده است. این قلم طراحی ناخن در پنج رنگ در پنج رنگ صورتی، مشکی، نقره ای، نارنجی و قرمز در بیوتی کالا به فروش می‌رسد.

مــزایا
مــعایب