دستگاه فرکانسی

1,750,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

دستگاه های فرکانسی یک دستگاه مناسب برای رفع مشکلات پوستی است. این محصول با ویژگی‌هایی از جمله سری‌های مختلف مانند سفت‌کننده، صورت، فرکشنال، قابلیت تنظیم فرکانس و... به یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار تبدیل شده است.

اگر به فکر زیبایی و جوانسازی پوست صورت خود هستید، استفاده از دستگاه های فرکانسی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این دستگاه چند کاره و قدرتمند، با داشتن سری‌های متفاوت عملکرد بسیار خوبی برای پوست صورت شما دارد. دستگاه هیدرودرمی های فرکانسی کاربرد بسیار زیادی دارد و برای استفاده در کلینیک‌های زیبایی و مصارف خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی دستگاه های فرکانسی

رسیدگی به پوست بخصوص در سنین پیری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. یکی از بهترین دستگاه‌ها برای رفع مشکلات پوست صورت و جوانسازی آن دستگاه هیدرودرمی های فرکانسی است. این دستگاه با فرکانس بالای خود، وظیفه آبرسانی و گردش خون در لایه‌های پوستی را به خوبی انجام می‌دهد. این ویژگی باعث می‌شود تا تغذیه پوست شما به خوبی صورت بگیرد.

این دستگاه از سری‌های متفاوتی تشکیل شده است که هر کدام از آنها برای یک قسمت از صورت و بدن شما استفاده می‌شود. بعد از استفاده از دستگاه های فرکانسی عصب پوست شما حالت ریلکسیشن به خود می‌گیرد و کمک می‌کند تا میزان گردش خون در لایه‌های پوستی شما افزایش پیدا کند. از دیگر کاربردهای دستگاه هیدرودرمی های فرکانسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از بین بردن چربی‌های اضافی پوست
  • رفع خشکی و زمختی پوست صورت
  • درمان جای زخم و کاهش درد و التهاب پوست
  • تحریک پوست موی سر جهت رشد بهتر موها
  • کمک به جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک صورت
  • افزایش گردش خون در سطح پوست
  • از بین بردن سیاهی، پف و چین و چروک دور چشم
  • بستن منافذ باز پوست جهت جلوگیری از جوش

های فرکانسی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. جنس بدنه این دستگاه از پلاستیک فشرده و مقاوم بوده و در اثر استفاده‌های مکرر دچار خرابی یا شکستگی نخواهد شد. شما می‌توانید از این دستگاه برای مصارف خانگی و یا کلینیکی نیز استفاده کنید. دستگاه های فرکانسی بسیار سبک است و به راحتی می‌توانید آن را حمل و نقل کنید.

درون جعبه این دستگاه یک عدد دستگاه اصلی، یک عدد لوله شیشه الکترود شانه‌ای، یک عدد لوله زبانی یا قاشقی، یک عدد توبی قارچی برای نواحی وسیع و یک عدد لوله الکترود خم وجود دارد. قیمت این دستگاه با توجه به عملکرد آن بسیار مقرون به صرفه است. بعد از استفاده از این دستگاه دیگر نیازی به عمل‌های زیبایی، تزریق ژل و... نخواهید داشت.

در صورت تمایل به خرید آنلاین های فرکانسی می‌توانید از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام به خرید کنید.

مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: