فیس براش

650,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

فیس براش CNAIER یک محصول کاربردی برای پاکسازی پوست بدن و صورت است. این محصول کاربردی به دلیل ویژگی‌هایی مانند  برس ابریشمی قابل شستشو، برس پاک‌کننده صورت و بدن و... به یکی از بهترین پاک‌کننده‌های پوست خانگی تبدیل شده است.

اگر سلامت پوست صورت و بدن برای شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، استفاده از فیس براش CNAIER را به شما پیشنهاد می‌دهیم. فیس براش یک وسیله کاربردی برای شستشوی صورت است. این دستگاه سری‌های متفاوتی دارد. در نتیجه با هر نوع پوست، هیچ گونه محدودیتی نخواهید داشت. سری‌های متفاوت این دستگاه، شستشوی عمیق پوست را برای شما به ارمغان می‌آورد. در نتیجه کمک می‌کند تا مشکلات پوستی شما مانند چین و چروک، جای جوش و... به خوبی از بین برود.

ویژگی فیس براش CNAIER

در صورتی که مواد آرایشی و کرم‌ها به مدت طولانی بر روی پوست شما بماند، بعد از مدتی منافذ پوست بسته خواهد شد. این ویژگی باعث می‌شود تا پوست شما دچار پیری زودرس و مشکلاتی مانند جوش، کنه و افتادگی شود. اما استفاده از فیس براش به دلیل دارا بودن دو سر سیلیکونی و مویی، پاکسازی و شستشوی عمیق پوست را برای شما فراهم می‌کند. همچنین این دستگاه با قابلیت ماساژ خود می‌تواند به بهبود گردش خون کمک کند.

در نتیجه استفاده منظم از فیس براش CNAIER شادابی و جوانسازی را برای پوست صورت شما به ارمغان می‌آورد. این دستگاه به صورت دستی است. در نتیجه برای استفاده از آن نیاز به هیچ‌گونه برق و یا باتری نخواهید داشت. از دیگر مزایای فیس براش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         کوچک کردن منافذ پوست صورت و از بین بردن جوش‌های سرسیاه و زیرپوستی
  •         پاکسازی عمیق پوست صورت
  •         لایه‌برداری سطحی و ملایم از پوست صورت
  •         ماساژ پوست صورت جهت خونرسانی بهتر به پوست
  •         شستشوی عمیق پوست
  •         شادابی و شفافیت پوست با بهبود گردش خون
  •         از بین بردن چربی‌های پوست صورت

برای اثرگذاری بیشتر پیشنهاد می‌کنیم که از این دستگاه چند بار در هفته استفاده کنید. استفاده چندباره در روز باعث می‌شود تا به پوست صورت شما آسیب وارد شود.

نحوه استفاده از فیس براش

ابتدا باید صورت خود را به کمک دستمال مرطوب، از هرگونه آرایش پاک کنید. سپس مقداری شوینده را بر روی فیس براش ریخته و آن را به مدت یک دقیقه به صورت دورانی بر روی صورت خود حرکت دهید. توجه به این نکته ضروری است که فشار بیش از اندازه به پوست می‌تواند، صورت شما را دچار آسیب کند. در آخر بعد از کار با فیس براش CNAIERکافی است تا صورت خود را با آب خنک شستشو دهید.

در صورت تمایل به خرید آنلاین فیس براش، می‌توانید همین حالا این دستگاه را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا سفارش دهید.

 

مــزایا
مــعایب