فیس براش شارژی

680,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

فیس براش برقی دارای چهار سری مختلف برای براش، ماساژ، پد و سوهان است. لایه‌برداری، پاکسازی کامل پوست، ماساژور، خون‌رسانی بهتر به پوست و... از جمله ویژگی‌های مثبت این محصول است.

اگر برای پاکسازی پوست صورت خود، به دنبال یک برس پاکسازی هستید، فیس براش برقی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این دستگاه فیس براش برای همه نوع پوست بسیار مناسب است. این دستگاه به عمق پوست نفوذ کرده و با شستشوی عمیق صورت، هرگونه آلودگی و چربی را از بین خواهد برد. این فیس براش به صورت چرخشی است. در نتیجه تار نازک موهای برس به عمق پوست شما نفوذ خواهد کرد.

معرفی فیس براش برقی

اگر اهل آرایش کردن هستید و یا هر روز از کرم ضد آفتاب استفاده می‌کنید و یا شغل شما جوری است که همیشه در معرض انواع آلودگی‌های محیطی هستید، فیس براش دستگاهی است که برای شما طراحی شده است. چرا که سرب موجود در مواد آرایشی از یک طرف و آلودگی‌های محیطی از طرفی دیگر باعث می‌شوند که منافذ پوست شما بسته شوند و پوست شما نسبت به گذشته چرب‌تر به نظر برسد.

در چنین شرایطی شستشوی صورت با قوی‌ترین شوینده‌ها نیز امکان پاکسازی خوب صورت را برای شما فراهم نمی‌کند. یکی از بهترین و راحت‌ترین راهکارها برای پاکسازی صورت استفاده از فیس براش برقی است. این فیس براش به گونه‌ای طراحی شده است که امکان نفوذ به عمیق‌ترین لایه‌های پوستی را برای شما فراهم نمی‌کنند.

ویژگی فیس براش برقی

این برس پاکسازی صورت از چهار سری مختلف از جمله براش، ماساژور، پد و سوهان تشکیل شده است. این فیس براش علاوه بر پاک‌سازی صورت، ماساژ صورت را نیز برای شما فراهم می‌کند. این موضوع به خون‌رسانی بهتر صورت کمک کرده و پوستی شاداب و لطیف را برای شما به ارمغان می‌آورد. یکی از ویژگی‌های خوب این برس پاکسازی صورت، کمک به جذب بهتر انواع کرم، لوسیون، سرم‌ها و ماسک‌ها است.

این فیس براش علاوه بر پاک‌سازی صورت، کار لایه‌برداری از صورت را نیز انجام می‌دهد. به خصوص زمانی که از مواد آرایشی استفاده می‌کنید، این مواد بر روی پوست صورت شما انباشته می‌شوند. در نتیجه باعث می‌شود تا لایه‌های چربی به عمق پوست شما نفوذ پیدا کنند. اما استفاده از فیس براش برقی کمک می‌کند تا لایه‌های مرده پوست شما از بین بروند. در نتیجه بعد از استفاده از این محصول پوست شما شفافیت خاصی به خود می‌گیرد.

اگر زیبایی صورت برایتان اهمیت دارد، خرید برس پاکسازی پوست برقی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید این محصول را به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا با قیمتی مناسب و تضمین کیفیت کالا سفارش دهید.

مــزایا
مــعایب