دستگاه بخور سرد و گرم لمسی

3,950,000 تومان

خرید تلفنی محصول

4 قلم

دستگاه بخور سرد و گرم برای تامین رطوبت از دست رفته پوست یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. این دستگاه به دلیل داشتن دکمه‌های لمسی کاربرد بسیار راحتی دارد.

یکی از خدمات رایج در آرایشگاه‌های زنانه، پاک‌سازی پوست صورت است. برای این منظور خرید دستگاه بخور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. علاوه بر این شما نیز می‌توانید در خانه به راحتی پوست خودتان را پاک‌سازی کنید. دستگاه بخور سرد و گرم با ویژگی‌های منحصر به فرد خود لطافت و شادابی را برای پوست شما به ارمغان می‌آورد.

ویژگی دستگاه بخور سرد و گرم

در کنار استفاده از محصولات مراقبتی پوست، پاک‌سازی پوست تاثیر بسیار زیادی بر روی سلامت و زیبایی پوست می‌گذارد. یکی از راه‌های ساده و ارزان برای پاک‌سازی پوست صورت، استفاده از بخور است. به کمک بخور می‌توانید در خانه و به راحتی پوست خودتان را تغذیه کنید و لطافت و شادابی را برای پوست خود به ارمغان بیاورید.

اگر شما هم به دنبال یک دستگاه بخور باکیفیت می‌گردید، دستگاه بخور سرد و گرم را به شما پیشنهاد می‌دهیم.  استفاده از این دستگاه دارای مزایای بیشماری از جمله پاک‌کنندگی، افزایش گردش خون، از بین بردن باکتری‌ها و سلول‌های ایجاد آکنه، آبرسانی به پوست، کمک به جذب بهتر محصولات مراقبت از پوست، آرام‌بخش، مقرون به صرفه و همیشه در دسترس، رفع گرفتگی سینوس، از بین بردن چربی روی پوست و ... است.

این دستگاه دارای ظرفیت یک لیتر آب دارد و با برق شهری کار می‌کند. بخار نسبتا خوب و اندازه مناسب از دیگر ویژگی‌های این دستگاه بخور است.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید اینترنتی دستگاه بخور سرد و گرم را با قیمتی مناسب برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید از این بخور هم در خانه و هم برای سالن زیبایی استفاده کنید.

مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: