دستگاه میکرودرم

650,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

دستگاه میکرودرم یک راهکار مناسب برای رفع چین و چروک صورت و کمک به جوانسازی پوست صورت است. این دستگاه دارای قابلیت تنظیم سرعت، سری نرم و قابل شستشو است.

زیبایی پوست از اهمیت بسیار بالایی در بین خانم‌ها برخوردار است. روش‌های مختلفی برای رفع چین و چروک و جوان‌سازی پوست وجود دارد. یکی از جدیدترین روش‌ها برای جوانسازی استفاده از دستگاه میکرودرم است. این روش جدید به دلیل بدون عارضه بودن، طرفداران بسیار زیادی دارد. کیفیت ساخت این محصول بسیار عالی است و تمام نیازهای شما را به خوبی برآورده خواهد کرد.

ویژگی دستگاه میکرودرم

اگر برای زیبایی پوست خود به دنبال یک راهکار مناسب می‌گردید، استفاده از دستگاه پاکسازی میکرودرم را به شما پیشنهاد می‌دهیم. یکی از ویژگی‌های مثبت این دستگاه مکش فوق‌العاده آن است. همچنین شما می‌توانید سرعت این دستگاه را با توجه به نیاز خود تنظیم کنید. استفاده از میکرودرم کمک می‌کند تا چین و چروک و خطوط ریز صورت شما از بین برود.

با حرکت این دستگاه بر روی پوست صورت، گردش خون را به جریان می‌اندازد و کمک می‌کند تا متابولیسم پوست شما بهبود پیدا کند؛ بنابراین استفاده منظم از این دستگاه باعث باز شدن چین و چروک صورت شما خواهد شد. از دیگر مزایای مثبت استفاده از دستگاه میکرودرم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         از بین بردن جای جوش، زخم، آبله و لکه‌های پیری
  •         از بین بردن چین و چروک صورت و ترک‌های پوستی در اثر لاغری
  •         درخشش و جوانسازی پوست صورت
  •         از بین بردن سیاهی دور چشم
  •         بهبود گردش خون
  •         از بین بردن لایه مرده پوست
  •         کلاژن‌سازی و ترمیم پوست‌های آسیب‌دیده

استفاده از میکرودرم کمک می‌کند تا تجمع چربی روی پوست شما از بین برود. همچنین این دستگاه به پوست شما خاصیت ارتجاعی می‌بخشد. در نتیجه کمک می‌کند تا عضله‌های صورت شما بزرگتر و سفت‌تر نسبت به قبل شود. به طوری که بعد از استفاده از میکرودرم، پوست شما نرم‌تر شده و کشش صورت را کمتر می‌کند؛ بنابراین بعد از چند جلسه استفاده از میکرودرم، چین و چروک‌های صورت شما به خوبی محو خواهد شد.

طرز استفاده از میکرودرم

قبل از استفاده باید هرگونه چربی و آرایش را از روی صورت خود پاک کنید. سپس با توجه به نوع پوست خود، دستگاه میکرودرم را بر روی صورت خود به صورت دورانی حرکت دهید. بعد از پایان کار می‌توانید صورت خود را با آب ولرم بشویید. کاربرد این دستگاه بسیار زیاد است و شما می‌توانید علاوه بر سالن‌ها و کلینیک‌های زیبایی، از آن برای پاکسازی و جوانسازی پوست در خانه نیز استفاده کنید.

اگر شادابی و نشاط پوست شما برایتان اهمیت دارد، خرید آنلاین میکرودرم از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. استفاده از این دستگاه بسیار آسان است و پاکسازی پوست صورت را به بهترین حالت انجام خواهد داد.

مــزایا
مــعایب