اتو پوست دیجیتالی

850,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

دستگاه اتو صورت دیجیتالی مناسب برای لاین پاکسازی و فیشیال صورت است. این دستگاه دارای یک صفحه نمایشگر دیجیتال جهت اجرای عملکردهای مختلف دستگاه است. وزن سبک، قابلیت شارژ و... از جمله ویژگی‌های این دستگاه است.

برای داشتن چهره‌ای زیبا، رسیدگی به پوست صورت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. روش‌های بسیار زیادی برای زیبایی پوست وجود دارد که می‌تواند پوست شما را در برابر عوامل آسیب‌زا به خوبی محافظت کند. اتو پوست دیجیتال یک دستگاه کاربردی و بروز است که می‌توانید از آن هم در خانه و هم در کلینیک‌های زیبایی استفاده کنید. راحتی استفاده از این دستگاه باعث شده است تا اتو پوست جایگزین روش‌هایی مانند لیزر و بوتاکس شود.

ویژگی اتو پوست دیجیتالی

یکی از جدیدترین دستگاه‌ها برای پاکسازی و رفع چین و چروک صورت، اتو پوست است. این دستگاه با لبه فلزی بسیار نازک خود، کار پاکسازی، لیفتینگ و جذب مواد را به خوبی انجام می‌دهد. دستگاه اتو پوست برای استفاده هر نوع پوستی بسیار مناسب است. اما اگر پوست شما دچار آکنه شده است و یا چین و چروک صورت شما زیاد است، تاثیر این دستگاه بر روی پوست شما دوچندان خواهد بود.

از آنجایی که این دستگاه با امواج کار می‌کند، در نتیجه برای استفاده خانگی یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. از دیگر مزایای استفاده از اتو پوست دیجیتالی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         افزایش میزان جریان خون و کمک به کلاژن‌سازی پوست
  •         ترمیم و کوچک‌تر کردن منافذ باز پوست و کمک به درمان جوش
  •         کاهش تورم و پف صورت و از بین بردن سیاهی دور چشم
  •         افزایش میزان نرمی و لطافت پوست صورت
  •         جلوگیری از چین و چروک صورت و کمک به رفع افتادگی صورت
  •         بهبود جای زخم و لکه‌های پوستی و جای جوش و آکنه
  •         پاکسازی پوست و کمک به افزایش میزان جذب مواد مغذی پوست
  •         برطرف کردن خشکی پوست

طریقه استفاده از اتو صورت دیجیتالی

برای پاکسازی عادی پوست به کمک اتو پوست صورت ابتدا باید صورت خود را از هر گونه آلودگی و مواد آرایشی پاک کنید. سپس با توجه به نوع پوست خود، بخور سرد و گرم بگیرید. حال دستگاه را روشن کرده و تیغه آن را با زاویه 45 درجه بر روی پوست خود بکشید. این کار کمک می‌کند تا آلودگی روی پوست شما از بین برود.

همچنین شما می‌توانید با تنظیم  اتو پوست دیجیتالی کارهای دیگری مانند پاکسازی عمیق، تغذیه صورت، ماساژ و حذف چروک صورت را نیز انجام دهید. برای اثرگذاری بیشتر بر روی پوست‌های چرب، تکرار 3 باره این روش در هفته بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

در صورت تمایل به خرید آنلاین اتو صورت دیجیتالی می‌توانید همین حالا سفارش خود را در فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا ثبت کنید.

مــزایا
مــعایب