عینک ماساژور

2,350,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

عینک ماساژور یک دستگاه مناسب برای رفع خستگی و درمان مشکلات پوستی دور چشم است. 10 برنامه متفاوت ماساژ، قابلیت شارژ با USB، امکان پخش موزیک و قابلیت انعطاف از جمله ویژگی‌های این عینک است.

برای رفع خستگی و درد چشم و سایر مشکلات زیبایی مربوط به چشم مانند تیرگی، چین و چروک، پف چشم و... استفاده از عینک ماساژور را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این دستگاه با برنامه‌های متنوع خود، آرامش و زیبایی را برای چشمان شما به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید از این محصول حرفه‌ای به صورت روزانه به مدت 15 دقیقه استفاده کنید تا تاثیر مثبت آن را برای روی چشمان خود ببینید.

ویژگی عینک ماساژور

ماساژور چشم آی کر یک چیپ میکرو کامپیوتری است که می‌تواند فشار هوای اطراف را برای ماهیچه‌های چشم شما به خوبی تنظیم کند. بر روی این عینک برنامه‌های متفاوتی قرار دارد. به عنوان مثال گرمایش مادون قرمز این عینک می‌تواند انسداد لوله اشک چشم را برطرف کرده و میزان درد چشم را کاهش دهد. همچنین اگر پف زیر چشم، زیبایی ظاهر شما را تحت تاثیر خود قرار داده است، این محصول حرفه‌ای می‌تواند مشکل شما را به خوبی برطرف سازد.

حالت ویبره ماساژور چشم آرامش بی‌نظیری را برای چشمان شما به ارمغان می‌آورد. کافی است تا دستگاه را روشن کرده و بر روی چشمان خود قرار دهید. همچنین شما می‌توانید در حین استفاده از عینک ماساژور از پخش موسیقی لذت ببرید. برای این منظور کافی است تا از طریق بلوتوث آهنگ مورد دلخواه خود را پخش کنید.

رفع خستگی سریع چشم، افزایش گردش خون به کمک کیسه هوایی گرم در اطراف چشم‌ها، کاهش درد چشم و... از دیگر ویژگی‌های مثبت ماساژور چشم آی کر است. کاربرد این دستگاه بسیار زیاد است و شما می‌توانید از آن در مراکز اسپا و ماساژ، مراکز خدمات زیبایی و پوست، مصارف خانگی و... استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های ماساژور چشم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •          قابلیت وصل شدن به موبایل جهت پخش موسیقی از طریق بلوتوث
  •          دارای پورت شارژ USB
  •          قابل استفاده به صورت بی‌‌سیم
  •          کنترل گرمایش مادون قرمز به دلیل چیپ میکروکامپیوتر
  •          دارای برنامه‌های مختلف برای اجرای تکنیک‌های ماساژ
  •          دارای ماساژور هوا
  •          دارای ولتاژ ایمنی

این دستگاه اعصاب دور چشم را تحریک می‌کند. در نتیجه کمک می‌کند تا میزان جریان خون اطراف چشم افزایش پیدا کند. همچنین ماساژور چشم با افزایش میزان اکسیژن‌رسانی و آبرسانی، باعث انتقال بهتر مواد مغذی به چشم می‌شود. این ویژگی احساس شادابی را برای شما به وجود می‌اورد. قابلیت ماساژ لرزشی دستگاه چین و چروک اطراف چشم را از بین می‌برد.

همچنین گرمای تولید شده از عینک ماساژور می‌تواند رگ‌های خونی اطراف چشم را منبسط کند. این موضوع اکسیژن پوست اطراف چشم را افزایش می‌دهد وکمک می‌کند تا هر گونه تورم و التهاب چشم شما کاهش پیدا کند. در صورت تمایل می‌توانید این دستگاه را به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا خریداری کنید.

 

مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: