خمیر اصلاح آرکو مدل Cool حجم 94 میلی لیتر

16,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

خمیر اصلاح آرکو مدلCool  حجم 94 میلی‌لیتر

ARKO MEN Cool Shaving Cream 94ml

بسیاری از مردان برای داشتن جلوه ظاهری بهتر و مرتب بودن، اصلاح صورت خود را در لیست کارهای مهم و روزانه خود قرار می‌دهند.

اصلاح مکرر و فرآیند آن روی پوست ممکن است باعث صدمه زدن به آن شود و اگر مراقبت‌های خوبی از پوست صورت نگیرد، در طولانی‌مدت ممکن است آسیب‌های جدی به پوست صورت وارد شود.

محصولات مراقبتی مختلفی برای اصلاح بهتر صورت آقایان تولیدشده است که یکی از آن‌ها انواع خمیرهای اصلاح یا کرم اصلاح می‌باشد و در برندهای متفاوت با نام‌های مختلف تولید و عرضه‌شده است.

یکی از برندهای معتبر و مشهور ترکیه که محصولات مراقبت از پوست را تولید می‌کند، در تولیدات خود خمیر اصلاح، فوم، ژل و افترشیو مناسب خمیر اصلاح را هم تولید و عرضه می‌نماید.

خمیر اصلاح آرکو مدل Cool  که با نام ARKO MEN Cool Shaving Cream در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد، یکی از خمیرهای اصلاح تولیدی ARKO می‌باشد که در حجم 94 میلی‌لیتر ارائه می‌شود.

خمیر اصلاح کول آرکو، علاوه بر این‌که رایحه و بوی خیلی خوبی دارد، حاوی ویتامین E و مرطوب کننده‌های اضافی می‌باشد که یک شست و شوی خنک و بسیار راحتی را هنگام اصلاح صورت فراهم می‌کند.

استفاده از خمیر اصلاح مدل Cool آرکو، نقش یک تسکین‌دهنده و محافظی جهت سوزش و سوختگی کمتر را ایفا می‌کند.

نتیجه به‌کارگیری کرم اصلاح Arko کول، یک اصلاح خنک، تمیز، دقیق، ملایم و راحت خواهد بود که همراه با حس خوب شادابی می‌باشد.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه خرید اینترنتی خمیر اصلاح آرکو مدل Cool را همراه با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل به شما مشتریان محترم، پیشنهاد می‌کند.

مجوز بهداشت :1236587452103625
 
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: