خمیر اصلاح آرکو مدل Sensitive حجم 94 میلی لیتر

19,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

خمیر اصلاح آرکو مدل Sensitive حجم 94 میلی‌لیتر

ARKO MEN Sensitive Shaving Cream 94ml

یکی از کارهای روزانه آقایان، جهت رسیدگی و مرتب بودن وضع ظاهری‌شان، اصلاح صورت می‌باشد. اگر تیغ، وسیله‌ای جهت اصلاح صورت مردان باشد و اگر مراقبت‌های درست صورت نگیرد، ممکن است آثار بدی مثل خراش، التهاب و قرمز شدن پوست به وجود آید که خوشایند نخواهد بود. این اتفاق برای افرادی که پوست حساسی دارند، به‌مراتب بیشتر بروز می‌کند.

از همین رو، خیلی از مردانی که ضمن اصلاح تمیز، به مراقبت پوستشان اهمیت می‌دهند، سعی می‌کنند از محصولاتی استفاده کنند که مناسب پوست آن‌ها باشد و نتیجه‌ای که از اصلاح صورت می‌بینند، رضایت‌بخش باشد.

شرکت‌های مختلفی اقدام به تولید و عرضه محصولات مختلف آرایشی و بهداشتی ازجمله محصولات مراقبت از پوست مردان، می‌کنند که هرکدام از آن‌ها مصرف‌کننده خاص خودش را دارد.

یکی از برندهای مشهور و معتبر در بین بیشتر مردان، برند آرکو (Arko می‌باشد که در کشور ترکیه محصولات مراقبت از پوست، مثل خمیرریش، کرم اصلاح، فوم و ژل و افرتشیو‌های مناسب را تولید می‌کند و کیفیت محصولاتش مورد رضایت مصرف‌کنندگان می‌باشد.

آرکو، برای مردانی که پوست حساسی دارند، خمیر اصلاح مدل Sensitive را در حجم 94 میلی‌لیتری عرضه می‌کند.

خمیرریش آرکو سنسیتیو، در ترکیب خود از روغن‌های شیرین و آلوئه ورا دارد که کمک زیادی به خنک کردن پوست، رفع التهاب و قرمزی پوست‌های حساس می‌کند.

خاصیت مهم دیگری که در کرم اصلاح Sensitive آرکو وجود دارد، این است که فاقد الکل است و از این برای پوست‌های حساس کاملاً مناسب می‌باشد.

با استفاده از خمیر اصلاح Arko Sensitive، اصلاح دقیق، تمیز و بسیار راحتی را تجربه می‌کنید.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه خرید اینترنتی خمیر اصلاح آرکو مدل Sensitive را همراه با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل به شما مشتریان محترم، پیشنهاد می‌کند.

مجوز بهداشت :1542012369854102
 
مــزایا
مــعایب