ژل سر لورال Xtreme Hold

85,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

ژل سر اکستریم هولد لورال به‌صورت 24 ساعته می‌باشد. استحکام و ماندگاری بالا، بدون چسبندگی و بدون ایجاد سفیدک ازجمله ویژگی‌های مثبت این ژل سر است.

ژل سر اکستریم هولد لورال 48 ساعته

یکی از مشکلات رایج خانم‌ها و حتی آقایان مربوط به زمانی است که تارهای مو در هوا معلق می‌ماند. در این موقعیت استفاده از یک ژل حالت‌دهنده‌ی مو به کمک آن‌ها می‌آید تا بتوانند حالتی نرمال به موهای خود ببخشند. اگر چنین مشکلی برای شما هم اتفاق افتاده است و به فکر خرید یک ژل سر هستید، محصولات شرکت لورال (Loreal) را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شرکت لورال یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه‌ی تولید لوازم آرایشی و بهداشتی می‌باشد. یک قرن سابقه در این زمینه و تولید مرغوب‌ترین مواد آرایشی باعث شده است تا شرکت لورال به یک شرکت بی‌رقیب در بازار جهانی تبدیل شود.

ژل موی سر مدل اکستریم هولد از سری محصولات مربوط به ژل مو است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید موهای خود را به حالت‌های دلخواهی درآورید.

اگر موهای شما به‌راحتی حالت نمی‌گیرد و یا زود از حالت می‌افتد، ژل حالت‌دهنده موی سر xtreme Hold را به شما توصیه می‌کنیم. با استفاده از این ژل می‌توانید بدون هیچ‌گونه چسبندگی و با ایجاد حالت الاستیکی به مدت 48 ساعت موهای خود را یکدست و مرتب نگه دارید. کافی است یک‌بار امتحان کنید تا تأثیر شگفت‌انگیز آن را بر روی موهای خود ببینید.

کیفیت ژل حالت‌دهنده‌ی موی سر لورال بسیار بالاست و اگر از ژل موی سر اکستریم هولد شرکت اورال استفاده کنید، برخلاف سایر ژل‌ها، به‌هیچ‌عنوان بر روی سر خود سفیدکی نمی‌بینید. این ویژگی باعث شده است تا به مزایای این ژل سر افزوده شود.

از دیگر ویژگی‌های مثبت ژل سر xtreme Hold لورال 48 ساعته، سازگاری با هر نوع شرایط آب‌وهوایی می‌باشد.

در صورت تمایل به خرید اینترنتی ژل موی سر اکستریم هولد لورال می‌توانید از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام به سفارش نمایید. عملکرد این ژل سر توسط متخصصان مو تائید شده است و شمارا از خرید آن پشیمان نخواهد کرد.

مــزایا
مــعایب