مایع دستشویی مرطوب کننده پوست 500میل داو

25,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

مایع دستشویی مرطوب‌کننده 500 میل داو، حاوی کرم مرطوب‌کننده بوده و متناسب با پوست دست شماست. کیفیت مایع دستشویی مرطوب‌کننده 500 میل Dove مثال‌زدنی است. کافی است امتحان کنید تا نتیجه‌ی مثبت آن را ببینید.

مایع دستشویی مرطوب‌کننده داو 500 میل

یکی از ویژگی‌های مایع دستشویی خوب این است که قدرت تمیزکنندگی بالایی داشته باشد؛ اما برخی مایع دستشویی‌ها اگرچه قدرت تمیزکنندگی بالایی دارند اما سازگاری خوبی با پوست دست ندارند.

یکی از شرکت‌های تولید‌کننده محصولات بهداشتی، شرکت نام‌آشنای داو می‌باشد. این شرکت با بیش از ده سال سابقه‌ی خدمت سعی کرده است تا محصولات خود را در بهترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت به بازار عرضه کند.

مایع دستشویی مرطوب‌کننده 500 میل داو یکی از محصولات این شرکت است. این مایع دستشویی علاوه بر قدرت تمیز‌کنندگی بالا، سازگاری بسیار خوبی با انواع پوست‌ها دارد.

اگر دائماً احساس خشکی و یا زبری در پوست دست خود حس می‌کنید، مایع دستشویی 500 میل داو دارای خاصیت مرطوب‌کنندگی است که نرمی و لطافت را مهمان همیشگی پوست دستان شما می‌کند. این ویژگی به دلیل کرم مرطوب‌کننده موجود در ترکیبات اصلی آن می‌باشد که رطوبت طبیعی پوست دست شمارا تأمین می‌کند.

برای مصرف کافی است مقداری از این مایع دستشویی را بر روی دست خود ریخته و به‌آرامی ماساژ دهید. در نهایت پس از کف کردن دست‌های خود را آبکشی کنید. توجه به این نکته ضروری است که هنگام مصرف از تماس دست با چشمان خود خودداری کنید.

در صورت تمایل به خرید اینترنتی مایع دستشویی مرطوب‌کننده 500 میل Dove می‌توانید از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام به خرید نمایید. قیمت مایع دستشویی مرطوب‌کننده داو در مقایسه با سایر محصولات مشابه بسیار مناسب می‌باشد.

مــزایا
مــعایب