خمیر اصلاح آرکو مدل Fresh حجم 94 میلی لیتر

17,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

خمیر اصلاح آرکو مدل Fresh حجم 94 میلی‌لیتر

ARKO MEN Fresh Shaving Cream 94ml

یکی از جنبه‌های شخصیتی و فردی برای حضور بهتر در اجتماع یا افزایش اعتمادبه‌نفس در محیط شغلی یا غیرازآن، داشتن ظاهری تمیز و مرتب می‌باشد. چون این گزینه‌ای است که در برخورد با افراد به چشم می‌آید.

در مورد مردان هم، اصلاح صورت یکی از کارهایی هست که می‌تواند در تمیزی و جذابیت ظاهری آن‌ها موردتوجه قرار گیرد.

ازآنجایی‌که موهای صورت آقایان ضخامت و زبری زیادی دارد، اصلاح این موها هم ممکن است کمی سخت به نظر برسد. به همین خاطر کارخانه و شرکت‌های مختلفی که فعالیت آن‌ها در زمینه تولید محصولات مراقبتی از پوست می‌باشد، برای اصلاح راحت‌تر صورت آقایان هم، تولیدات متنوع و مفیدی را عرضه کرده‌اند.

یکی از شرکت‌ها و برندهای معتبر و معروف در این زمینه، آرکو (Arko)، می‌باشد که در ترکیه فعالیت می‌کند و محصولاتی از قبیل خمیر اصلاح، فوم، ژل و افترشیو برای استفاده آقایان جهت داشتن اصلاحی بهتر و راحت‌تر ارائه می‌کند.

خمیر اصلاح مدل فرش آرکو با نام لاتین ARKO Fresh Shaving Cream، یکی از تولیدات برند Arko جهت اصلاح راحت‌تر صورت آقایان می‌باشد که در حجم 94 میلی‌لیتر ارائه می‌شود.

Fresh، به‌تنهایی به معنای طراوت، تازگی و نو شدن است. در خمیر اصلاح فرش آرکو، از مواد مؤثر و مفید منتول و روغن بادام برای تقویت و مراقبت از پوست هنگام اصلاح و بعدازآن استفاده‌شده است.

روغن بادام و منتول موجود در کرم اصلاح آرکو مدل Fresh، باعث افزایش نرمی و لطافت پوست، جلوگیری از خشکی پوست و اصلاح ملایم صورت آقایان می‌شود.

خمیر اصلاح آرکو فرش، ضد باکتری است و هیچ الکلی ندارد. از همین جهت در بین محصولات پرفروش و محبوب آرکو در بین بسیاری از مردان قرارگرفته است.

استفاده از خمیر اصلاح Arko Fresh، که در قالب تیوبی شبیه خمیردندان تولید می‌شود، باعث نرم و لطیف کردن موهای صورت، اصلاح دقیق، تمیز و ملایم صورت با استفاده از تیغ می‌شود و درنهایت ضمن مراقبت از پوست، باعث شادابی و خنکی آن‌هم می‌شود.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه خرید اینترنتی خمیر اصلاح آرکو مدل Fresh  را همراه با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل به شما مشتریان محترم، پیشنهاد می‌کند.

 

مجوز بهداشت :1365210415232564
 
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: