خمیر اصلاح آرکو مدل Maximum Comfort حجم 94 میلی لیتر

18,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

خمیر اصلاح ماکسیمم کامفورت آرکو مدل Maximum Comfort حجم 94 میلی‌لیتر

ARKO MEN Maximum Comfort Shaving Cream 94ml

تمیزی، مرتب بودن و زیبایی ظاهری هر فرد، یکی از جنبه‌های مهم شخصیتی مهم جهت بازخوردهای مثبت و منفی در اجتماع می‌باشد. بنابراین رسیدگی به این امر، مرتب بودن و آراستگی هم برای مردان و هم خانم‌ها، می‌تواند جهت افزایش اعتمادبه‌نفس و القای حس خوب، اثر زیادی داشته باشد.

بخشی از جلوه خوب ظاهری به‌صورت برمی‌گردد و در مورد آقایان هم اصلاح صورت می‌تواند یکی از متداول‌ترین اموری باشد که ممکن است در روز یا هفته‌ای و در شرایط مختلف به آن بپردازند.

 اصلاح صورت و زدودن موهای زائد صورت مردان، به دلیل ضخامت و زبری موهایشان، اگر از تیغ اصلاح استفاده شود، ممکن است آسیب‌هایی به پوست صورت وارد کند که شامل خراشیدگی، سوزش و التهاب می‌باشد.

برای اینکه از سوزش و سختی اصلاح صورت کم کنند، از صابون استفاده می‌کردند تا کف آن مانعی برای تماس مستقیم تیغ به پوست صورت و موجب روان‌تر شدن حرکت تیغ اصلاح بر روی پوست شود. اما استفاده از صابون، باعث خشکی پوست می‌شد.

در حال حاضر به‌جای استفاده از صابون، خمیرهای مخصوص اصلاح از سوی شرکت‌ها و کارخانه‌های مختلف تولید محصولات مراقبت از پوست در برندهای متفاوت تولید و عرضه می‌شود که با نرم کردن موهای صورت و آسان شدن روند اصلاح، هم مانع از خشکی پوست می‌شوند و هم برای پوست مفید هستند.

آرکو یکی از برندهای ترکی معتبر در زمینه تولید خمیرهای اصلاح می‌باشد که خمیر اصلاح آرکو مدل Maximum Comfort، یکی از تولیدات آن می‌باشد و در حجم 94 میلی‌لیتر جهت مصرف مشتریان عرضه می‌شود.

خمیر اصلاح ماکسیمم کامفورت آرکو، حاوی مقدار زیادی ویتامین E می‌باشد که اثر فوق‌العاده‌ای جهت تقویت و تغذیه پوست و نیز جلوگیری از سوزش و قرمزی آن دارد.

از خمیر اصلاح آرکو مدل ماکزیمم کامفورت جهت نرم‌تر کردن موهای صورت، اصلاح ملایم و بدون آسیب، دقیق و تمیز می‌توانید استفاده کنید.

ضمن اینکه استفاده از خمیر اصلاح ARKO ماکسیمم کامفورت، باعث افزایش رطوبت، نرمی و لطافت پوست می‌شود، طراوت و شادابی خاصی را هم به پوست هدیه می‌کند.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه خرید اینترنتی خمیر اصلاح آرکو مدل Maximum Comfort را همراه با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل به شما مشتریان محترم، پیشنهاد می‌کند.

 

مــزایا
مــعایب