خمیر اصلاح آرکو مدل Hydrate حجم 94 میلی لیتر

15,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

خمیر اصلاح آرکو هیدراته مدل Hydrate حجم 94 میلی‌لیتر

ARKO MEN Hydrate Shaving Cream 94ml

اصلاح صورت آقایان، جزء کارهای مهم و بسیار با اهمیت روزانه می‌باشد که اثر خوب یا بد آن، روی حس نشاط و شادابی آن‌ها تأثیر می‌گذارد.

مردانی که عادت دارند با استفاده از تیغ، صورت خود را اصلاح کنند، برای این‌که اصلاح راحت بدون دردسر داشته باشند، ممکن است از صابون و کف آن برای نرم‌تر شدن موهای صورت استفاده نمایند تا زبری و ضخامت موهای صورت باعث کندی اصلاح و نتیجه بد آن نشود.

استفاده از صابون باعث خشکی بیش‌ازحد پوست و از دست رفتن آب موردنیاز آن می‌شود که نتیجه خوبی نیست.

به‌جای استفاده از صابون، به کار بردن کرم و خمیرهای مخصوص اصلاح می‌تواند، اثر خیلی بهتری در اصلاح صورت مردان داشته باشد.

از بین شرکت‌های مختلفی که محصولات مربوط به مراقبت از پوست و اصلاح مردان را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند، نام شرکت ترکی ARKO و برند آرکو معتبر و محبوب است.

خمیر اصلاح مدل هیدراته آرکو با نام لاتین ARKO MEN Hydrate Shaving Cream، یکی از تولیدات برند Arko جهت اصلاح راحت‌تر صورت آقایان می‌باشد که در حجم 94 میلی‌لیتر ارائه می‌شود.

خمیر اصلاح آرکو مدلHydrate ، همان‌طور که از اسم آن مشخص است، خاصیت هیدراته و آب‌رسانی برای پوست صورت دارد و مشکلاتی که در اثر خشکی پوست و استفاده از صابون برای پوست به وجود می‌آمد را دیگر ایجاد نخواهد کرد.

استفاده از خمیر اصلاح Hydrate  آرکو، که در قالب تیوبی شبیه خمیردندان تولید می‌شود، باعث نرم و لطیف کردن موهای صورت، اصلاح دقیق، تمیز و ملایم صورت با استفاده از تیغ می‌شود و درنهایت ضمن مراقبت از پوست، باعث شادابی آن‌هم می‌شود.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه خرید اینترنتی خمیر اصلاح آرکو مدلHydrate  را همراه با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل به شما مشتریان محترم، پیشنهاد می‌کند.


مجوز بهداشت :4589652031205623

 

مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: