ماشین اصلاح وال مجیک کلیپ کوردلس اروپا

3,500,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

ماشین اصلاح وال مجیک کلیپ کوردلس اروپا به دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی مانند شانه‌های فلزی، دقت بسیار بالا، قابلیت استفاده به صورت شارژی و برقی به یکی از پرفروش‌ترین ماشین‌های اصلاح خانگی و آرایشگاهی تبدیل شده است.

اصلاح صورت به کمک ماشین اصلاح بسیار راحت است. این موضوع باعث شده است تا برندهای مختلفی اقدام به تولید ماشین اصلاح کنند. اگر شما هم به دنبال یک ماشین اصلاح باکیفیت هستید، ماشین اصلاح وال مجیک کلیپ کوردلس اروپا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این وسیله کاربردی به دلیل قابلیت‌ها و امکانات بسیار خود، شما را بی‌نیاز از رفتن به سالن آرایشگاهی خواهد کرد.

معرفی ماشین اصلاح وال مجیک کلیپ کوردلس اروپا

امروزه استفاده از ماشین اصلاح در بین آقایان بسیار رایج شده است. بسیاری از آقایان ترجیح می‌دهند که به جای رفتن به آرایشگاه، در خانه اصلاح صورت خود را انجام دهند. اگر شما هم به دنبال یک ماشین اصلاح اصل و باکیفیت هستید، ماشین اصلاح وال مجیک ساخت اروپا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این ماشین اصلاح به دلیل دارا بودن سری‌های متفاوت امکان اصلاح راحت را برای شما فراهم می‌کند.

استفاده از این ماشین اصلاح به شما کمک می‌کند تا ظاهری مرتب و آراسته داشته باشید. در واقع شما با خرید ماشین اصلاح وال مجیک می‌توانید آرایشگاه را به خانه خود بیاورید.

ویژگی ماشین اصلاح وال مجیک

قابلیت‌ها و امکانات ماشین اصلاح وال مجیک کلیپ کوردلس اروپا بسیار زیاد است و این محصول کاربردی را به یکی از پرفروش‌ترین ماشین‌های اصلاح در بین آرایشگران تبدیل کرده است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         دارای تکنولوژی اصلاح برش مستقیم است. در نتیجه سالن‌داران حرفه‌ای می‌توانند برای کم کردن و کوتاه کردن حجم موها از آن استفاده کنند.
  •         جنس تیغه‌های ماشین اصلاح وال مجیک از فولاد با روکش کروم است. این ویژگی باعث می‌شود تا تیغه در برابر رطوبت مقاومت بسیار خوبی از خود نشان دهد.
  •         در کنار تیغه‌ها یک اهرم برای تنظیم فاصله تیغه‌ها وجود دارد. در نتیجه شما می‌توانید با تنظیم این تیغه از آن برای اصلاح موهای بلندتر و یا ریش استفاده کنید.
  •         این ماشین اصلاح قابلیت تعویض و تغییر شانه را دارد.
  •         ماشین اصلاح وال مجیک دارای موتور قدرتمند با دور 5500 در دقیقه است.
  •         این ماشین اصلاح به صورت ارگونومیک طراحی شده است. در نتیجه گرفتن طولانی مدت این محصول باعث خستگی دست‌ها نخواهد شد.
  •         ماشین اصلاح وال مجیک دارای تیغه تیزشونده است.
  •         بعد از شارژ کامل ماشین اصلاح وال مجیک کلیپ کوردلس اروپا شما می‌توانید به مدت 90 دقیقه از آن استفاده کنید. علاوه بر این امکان استفاده از این دستگاه با برق شهری نیز برای شما فراهم است.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین ماشین اصلاح وال مجیک را برای شما فراهم کرده است.

 

مــزایا
مــعایب