ماشين اصلاح صورت فيليپس مدل RQ1150

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

معرفي ريش تراش 1150 فيليپس


ماشين ريش تراش و اصلاح صورت فيليپس Philips ضد آب ( زيردوشي ) مدل RQ1150

ريش تراش برقي سنسوتاچ RQ-1150 فيليپس با نرمي اصلاح يکدست و تميزي را براي شما انجام مي دهد.سيستم Gyroflex دوبعدي به آساني انحناهاي صورت را پوشش داده و کوتاهترين موها را به وسيله تيغه هايي با سري دوگانه اصلاح مي کند.
سيستم فوق العاده بلندکردن و سپس قطع مو ، موجب اصلاح کامل صورت خواهدشد . الگوي سري تيغه ها به دو صورت مي باشد بطوريکه يک سري براي اصلاح موهاي معمولي و بخشي به منظور اصلاح موهاي کوتاه درنظر گرفته شده است.
سيستم Aquatech در اين ماشين اصلاح به شما امکان مي دهد که از اين دستگاه در دو حالت تر و خشک استفاده کنيد و آنگونه که دوست داريد اصلاح صورت خود را توسط اين دستگاه انجام دهيد.شما مي توانيد يک اصلاح خشک و راحت را تجربه کنيد و يا يک اصلاح تازه و مرطوب را توسط ژل اصلاح يا فوم ريشتراشي به انجام برسانيد.
اين ريش تراش علاوه بر سري اصلاح سه تيغه داراي خط زن مجزا براي مرتب کردن خط ريش ، سيبل و ... مي باشد يکي از ويژگيهاي سري خطزن در اين مدل قابليت قرار گيري در محل تيغه هاي دستگاه مي باشد بطوريکه تيغه ها از بدنه جدا شده و بطور مستقيم به روي دستگاه متصل مي شود . اين نوع قرار گيري کمک مي کند دستگاه به بهترين نحوي استفاده شود.

مشخصات کلی:

تكنولوژي اصلاح برش چرخشی

جنس تيغه استیل ضد زنگ

قابليت اصلاح با شماره صفر

خط زن دقیق

منبع شارژ : شارژ باطری ( بی سیم )

طراحي ارگونوميک

قابلیت شستشو

سری اصلاح Gyro Flex 2D با منطبق شدن بر روی پستی و بلندی های صورت

نیاز به فشار دادن ریش تراش روی صورت را به حداقل می رساند

امکان بلند کردن مو و قطع آن

 موی صورت شما را تا زیر سطح پوست اصلاح می کند

مــزایا
مــعایب