ماشين اصلاح صورت فيليپس مدل S7370

1,583,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

ماشين اصلاح صورت فيليپس مدل S7370

از مشکلات عمده‌ي آقايان هنگام کوتاه‌کردن موهاي صورتشان با استفاده از ماشين‌اصلاح چرخشي، آسيب‌ديدن پوست صورت است. در طراحي ماشين‌اصلاح صورت «S7370» توليد شرکت «فيليپس» (Philips) مواردي در نظر گرفته شده است که به‌راحتي و با کمترين آسيب، موهاي صورت را به‌طورکامل کوتاه مي‌کند. همان‌طور که اشاره شد، تکنولوژي اصلاح چرخشي، موجب کوتاه‌شدن کامل موهاي صورت مي‌شود. تيغه‌هاي اين کالا به‌راحتي روي پوست حرکت کرده و کمترين اصطکاک را ايجاد مي‌کند؛ علت اين اتفاق پوشش نرم دور حلقه‌هاي تيغه‌هاست که باعث کمترين اصطکاک با سطح پوست مي‌شود. از ديگر قابليت‌هاي ويژه‌ي اين مدل مي‌توان به تيغه‌هاي شناور سري آن اشاره کرد که در پنج جهت حرکت مي‌کند و درنتيجه به‌راحتي روي تمام مناطق صورت قرار گرفته و موها را در هر جايي از صورت کوتاه مي‌کند. سري اين ماشين‌اصلاح داراي تيغه‌هاي دوگانه است که يکي از آن‌ها موها را بلند کرده و ديگري موجب کوتاه‌شدن آن مي‌شود. از اين محصول مي‌توان به صورت خشک و مرطوب (همراه با خميرريش و فوم يا بدون آن‌ها) استفاده کرد. به همراه اين دستگاه، يک سري خط‌زن ارايه مي‌شود که مي‌تواند براي موهاي صورت خط ‌ريش ايجاد کند. اين محصول داراي قابليت استفاده زير دوش است؛ بدين‌معني‌که مي‌توان به‌راحتي در حمام و در تماس با رطوبت از آن استفاده کرد بدون اينکه آسيبي به آن برسد؛ همچنين در صورت کثيف‌شدن سري، مي‌توان آن را جدا کرده و به‌راحتي شست. براي استفاده‌کردن از اين محصول بايد آن را به مدت 1 ساعت شارژ کرد تا به مدت 50 دقيقه قابل‌استفاده باشد. چراغ نشانگر تميزکردن و باتري، زمان تميزکردن سري و وضعيت شارژ دستگاه را نمايش مي‌دهد. چراغ نشانگر تعويض سري و قفل سفري هم به‌پايان‌رسيدن عمر سري و قفل‌بودن دستگاه را اعلام مي‌کند. براي قفل‌کردن دستگاه بايد دکمه‌ي روشن/خاموش را سه بار فشار داد تا دستگاه قفل شود. طراحي ارگونوميک اين دستگاه، دردست‌گرفتن و قراردادن آن را روي صورت بسيار آسان‌تر مي‌کند. امکان شارژشدن سريع هم قابليت ديگري است که به هنگام آماده‌شدن براي يک مهماني بسيار کاربردي است؛ به‌خصوص زماني‌که براي رفتن عجله داريد. ماشين‌اصلاح صورت S7370 داراي طراحي سري ويژه، تيغه‌هاي دوگانه، تکنولوژي اصلاح چرخشي، سري خط زن، قابليت استفاده زير دوش، سري قابل‌شست‌وشو، چراغ نشانگر تميزکردن و باتري، چراغ نشانگر تعويض سري و قفل سفري، مدت زمان شارژ 1 ساعت و مدت‌زمان استفاده‌ي 50 دقيقه است.

* این محصول دارای گارانتی شرکتی می باشد*

مشخصات کلی:

  1. برای استفاده بر روی پوستهای حساس به صورت اختصاصی طراحی شده است:
  2. دستگاههاس سری 7000 دارای حلقه هایی با پوشش مایکرو هستند تا به راحتی بدون زحمت روی صورت شما حرکت کند.
  3. حلقه های روان به دستگاه امکان می دهد تا به آسانی بر روی پوست بلغد و با کاهش حساسیت پوست را نرم و لطیف نگه می دارد.
  4. طراحی ویژه تیغه های این دستگاه ضمن اصلاح بسیار نزدیک موهای بلندکوتاه و خوابیده از پوست شما به خوبی محافظت می کند.
  5. سر Dynamic flex به آسانی در 5 جهت می چرخد تا تمام انحناهای گردن و صورت شما را دنبال کرده تا اصلاحی راحت و کامل داشته با شید.
  6. نشانگر میزان باطری در سه سطح 
  7. 50 دقیقه اصلاح بدون سیم 
  8. پیرایشگر دقیق smart click
  9. سیستم شستشوی smart clean  چهار عمل تمیز کردن خشک کردن روانکاری و شارژ کردن را انجام می دهد تا دستگاه شما در بهترین شرایط خود عمل کند
  10. عملکرد بلند کردن و برش مو

 

مــزایا
مــعایب