ماشين اصلاح صورت فيليپس مدل S9171

2,987,600 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

ماشين اصلاح صورت فيليپس مدل S9171

همان‌طور که زنان به زيبايي ظاهر خود مي‌پردازند، اين موضوع براي مردان نيز از اهميت ويژه‌اي برخوردار است. رسيدگي روزانه بهداشتي و آرايشي از قبيل شستشو و مرطوب کردن، استفاده از کرم‌هاي مرطوب کننده، پاک کننده، شستشو دهنده و غيره کليدي براي ايجاد پوستي زيبا و در نهايت ظاهري جذاب‌تر است. اما داشتن پوست زيبا تنها راه رسيدن به ظاهري جذاب نيست بلکه پيرايش يا اصلاح موي صورت مي‌تواند جذابيت و زيبايي را به ارمغان بياورد. به کمک پيرايش صورت به فرم‌هاي مختلف مي‌توان سبک متنوعي از ظاهر را ايجاد کرد. حتي براي رفتن به مهماني مي‌توان پيرايش صورت متفاوتي را براي خود در نظر گرفت. ريش‌تراش وسيله‌اي است که به راحتي اين هدف را برآورده مي‌کند.
ماشين اصلاح S9171 ساخت شرکت «فيليپس» (Philips)، داراي سري چرخشي است که موهاي صورت را به‌طور کامل کوتاه مي‌کند. اين محصول داراي سري‌هاي قابل شستشو است. از ديگر ويژگي‌هاي اين مدل مي‌توان به قابليت استفاده زير دوش اشاره کرد که با وجود اين ويژگي موهاي صورت آسان‌تر کوتاه مي‌شود. از اين دستگاه به‌صورت خشک و مرطوب نيز مي‌توان استفاده کرد. براي S9171، تنها باتري به عنوان منبع تغذيه در نظر گرفته شده است. براي استفاده از اين محصول بايد باتري‌هاي آن را به مدت 60 دقيقه شارژ کرد. همچنين مدت زمان استفاده پس از شارژ، 50 دقيقه است. چراغ نشانگر روي ماشين اصلاح وضعيت باتري را نمايش مي‌دهد. تيغه‌هاي قابل انعطاف در 8 جهت مختلف استفاده از اين وسيله را آسان‌تر مي‌کنند. بنابراين اگر به دنبال يک ماشين اصلاح پيشرفته براي مصارف حرفه‌اي از جمله آرايشگري هستيد، مي‌توانيد S9171 را انتخاب کنيد.

مشخصات کلی:                                        

  1. تیغه های v - track با دقت بالا 30% اصلاح نزدیکتر را در دفعات حرکت کمتر اجام می دهد تا پوست شما را در بهترین شرایط نگه دارد.
  2. سه حالت تنظیم برای اصلاح سریع نرمال و حساس
  3. فن آوری contor detect : که سری کاملا منعطف با قابلیت حرکت در 8 جهت برای دستیابی به حداکثر تطبیق با صورت و اصلاح راحت و بدون زحمت تمام پستی ها و بلندی ها
  4. عایق در برابر اصلاح به صورت خشک و تر
  5. سیستم شستشوی smart clean pro  چهار عمل تمیز کردن خشک کردن روانکاری و شارژ کردن را انجام می دهد تا دستگاه شما در بهترین شرایط خود عمل کند
  6. صفحه نمایشگر دیجیتال 
  7. 50 دقیقه به‌شکل بی‌سیم از ریش‌تراش استفاده کرد


 

مــزایا
مــعایب