ماشين اصلاح صورت فيليپس مدل PT920

2,640,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

 ماشين اصلاح صورت ( ريش تراش ) فيليپس Philips مدل PT920cc با تميز کننده

با داشتن ماشين اصلاح صورت فيليپس Philips مدل PT920 اصلاحي مطلوب و بي نظيري را بدون دردسر انجام خواهيد داد. بدنه خوش دست اين دستگاه با سيستم ضد لغزش، که بر روي اين دستگاه تعبيه شده، امکان کنترل بهتر ريش تراش را براي شما به راحتي فراهم مي کند. اين دستگاه داراي 3 تيغه استيل چرخشي است که به حالت يک مثلث در کنار هم قرار گرفته اند و با روشن کردن دستگاه شروع به چرخش مي کنند. تيغه هاي اين دستگاه جهت نظافت و رعايت بهداشت قابل شستشومي باشند و به راحتي مي توان آنها را زير شير آب گرفت و شست. همچنين ماشين اصلاح صورت فيليپس داراي محفظه جمع شدن مو مي باشد که مانع ريزش ذره اي مو به بيرون مي شود و جايي را هم کثيف نمي کند.

ريش تراش مدل PT 920 قابليت انعطاف دارد و با منطبق شدن برروي پستي و بلندي هاي صورت، فشار دادن ريش تراش روي صورت را به حداقل مي رساند که اين عملکرد باعث نتيجه بهتر و صدمه کمتر به پوست مي شود. خط زن دقيق اين دستگاه دقيقا بر روي بدنه اصلي در پشت دستگاه تعبيه شده که به آساني براي اصلاح دقيق ريش و سبيل بدون آسيب رساندن به پوست قابل استفاده مي باشد. اين دستگاه تنها توسط پايه اي که به همراه دستگاه است بطور ايستاده قابل شارژ مي باشد، که در عرض يک ساعت شارژ و به مدت يک ساعت هم بطور مداوم مي توان از اين دستگاه استفاده کرد.

فيليپس PT-920 با تکنولوژي پيشرفته اي که دارد ريزترين موها را به راحتي بلند کرده و کوتاه مي کند. به علاوه اين دستگاه داراي محفظه جمع شدن مو مي باشد که مانع ريزش ذره اي مو به بيرون مي شود و جايي را هم کثيف نمي کند. اين دستگاه با تکنولوژي پيشرفته اي که دارد ريزترين موها را به راحتي بلند کرده و کوتاه مي کند.در ضمن سيم دستگاه طوري طراحي شده که به راحتي از بدنه دستگاه جدا مي شود و به راحتي جمع مي شود.
از ويژگي هاي که در اين مدل تعبيه شده وجود سيستم تميز کنندگي سريع Jet clean مي باشد. اين قابليت به شما کمک مي کند تا بطور همزمان علاوه بر شارژ شدن دستگاه نيز تيغه هاي اصلاح شسته و روانکاري شود. در ضمن توجه داشته باشيد که اين عملکرد به هيچ عنوان دستگاه را ضد عفوني نمي کند بنابراين نمي توانيد آن را با ديگران بطور مشترک استفاده نماييد. کار کردن با اين سيستم بسيار ساده است و نيازي به آموزش ندارد فقط کافيست مايع ضد عفوني کننده که به همراه اين دستگاه مي باشد را درون مخزن اين پايه ريخته و سپس با گذاشتن اصلاح مو بر روي آن توسط دکمه اي که روي پايه دستگاه تعبيه شده، Jet clean را روشن و استفاده کرد همچنين نشانگر ميزان شارژ و ميزان روغن يا مايع تمييزکننده دستگاه نيز تعبيه شده است که به راحتي قابل مشاهده مي باشند.
يکي از وجوه تمايز مدلهاي گرانتر ريش تراش فيليپس با مدلهاي ارزانتر الگوهاي موجود بر روي صفحه ريش تراش است . در مدلها ساده تر تنها يک حلفه اصلاح بر روي هر کدام از 3 صفحه دايره اي قرار دارد در حالي که در اين مدل با افزايش سطح و همچنين افزايش تعداد تيغه هاي اصلاح نتيجه سريعتر و اصلاح دقيق تر بدست مي آيد.

مشخصات کلی:

تكنولوژي اصلاح برش چرخشی

اندازه اصلاح  0 میلی متر

قابليت اصلاح با شماره صفر

خط زن بصورت دقیق

قابليت شستشو

مدت شارژ كامل60 دقيقه

مدت استفاده پس از شارژ60 دقيقه

طراحي ارگونوميک

منبع تغذيه باتری قابل شارژ (بی سیم)

تیغه اصلاح 3 لبه

 سیستم خیلی دقیق 2 دقته

  اصلاح چرخشی هوشمند

  نمایشگر LED

 دارای تکنولوژی بلند کردن و بریدن مو

مــزایا
مــعایب