ماشين اصلاح صورت فيليپس 5070

1,111,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

معرفي ريش تراش 5070 فيليپس

ريش تراش فيليپس PHILIPS مدل S5070 محصولي کارامد و شيک است که مي تواند بهترين گزينه براي آقاياني باشد که به آراستگي ظاهر خود اهميت ويژه مي دهند. سري ريش تراش داراي سه تيغه منعطف مستقل با قابليت تحرک در 5 جهت براي اصلاحي کامل و راحت مي باشد. اين دستگاه ريش تراش کاملا ضد آب بوده و قابليت استفاده در حمام و زير دوش آب را نيز دارد. سيستم Aquatec تعبيه شده در اين محصول به شما اين امکان را مي دهد که ، علاوه بر داشتن يک اصلاح خشک ، بتوانيد با ژل يا کف نيز صورت خود را اصلاح نماييد.
ريش تراش 5070فيليپس مجهز به سري خط زن جهت ايجاد خط ريش بوده که براحتي قابل تعويض با سري ريش تراش مي باشد. دستگاه عملکرد شارژي داشته و پس از شارژ کامل حدود 1 ساعت مي توانيد به مدت 40 دقيقه از آن استفاده نماييد، در صورت کمبود وقت نيز مي توانيد از عملکرد شارژ سريع دستگاه استفاده نماييد و با 5 دقيقه شارژ يک اصلاح کامل را انجام دهيد. دسته اين ريش تراش به گونه اي خوش فرم و زيبا طراحي شده که مي توان به راحتي آن را در دست گرفته و بدون خستگي به اصلاح پرداخت. براي آگاهي شما روي بدنه ريش تراش نشانگر ميزان باتري وجود دارد و توسط دکمه تعبيه شده روي بدنه نيز مي توانيد دستگاه را روشن کرده و يا در صورت نياز مثلا براي جا به جايي يا سفر با فشردن کليد روشن و خاموش به مدت 3 ثانيه پنل دستگاه را قفل يا باز نماييد. همچنين يک درپوش پلاستيکي همراه با محصول ارائه شده است که از سري ريش تراش در برابر گرد و خاک محافظت مي کند.

*** این محصول دارای گارانتی شرکتی می باشد***

مزایا:

دستگاههای اصلاح خشک و تر فیلیپس نتایج راحت و عالی را ارائه می کنند، استفاده آسان این دستگاه به شما این امکان را می دهد تا روزانه حداکثر استفاده از خود را داشته باشید.

مشخصات کلی:

حالت توربو

سیستم multi precisi (دقت چند گانه) 

عملکرد بلند کردن و برش مو

پیرایشگر دقیق smart click

سیستم smart clean

50 دقیقه اصلاح بدون سیم 

یک ساعت زمان برای شارژ کامل 

اصلاح خشک و تر

دسته ارگونومیک راحت

سیستم محافظت از پوست

مــزایا
مــعایب