ماشین اصلاح سر وال مدل ایکون

2,500,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

ماشین اصلاح سر وال مدل ایکونبه دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی مانند موتور قدرتمند، قابلیت استفاده با برق شهری، قابلیت تغییر اندازه تیغه اصلاح و... به یکی از پرفروش‌ترین ماشین‌های اصلاح خانگی و آرایشگاهی تبدیل شده است.

اگر به دنبال یک موزر اورجینال و باکیفیت می‌گردید، ماشین اصلاح سر وال مدل ایکون را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این ماشین اصلاح نسخه سفارش شده اروپایی و ساخت کشور آمریکا است. موتور پرقدرت این محصول امکان یک اصلاح تمیز و راحت را برای شما به ارمغان می‌آورد. انتخاب این محصول برای اصلاح خانگی و یا استفاده در سالن‌های آرایشگاهی مردانه یک کار بسیار هوشمندانه است.

قیمت این ماشین اصلاح با توجه به کیفیت آن بسیار مناسب است و تمام نیازهای شما را به خوبی برآورده خواهد کرد.

معرفی ماشین اصلاح سر وال مدل آیکون

اگر به دنبال یک ماشین اصلاح با بدنه محکم، موتور قدرتمند و تیغه‌های متنوع هستید، بدون شک ماشین اصلاح سر وال مدل Icon را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این ماشین اصلاح حرفه‌ای یک گزینه‌ی بسیار مناسب برای استفاده در سالن‌های آرایشگاهی حرفه‌ای است. علاوه بر این شما می‌توانید از آن به عنوان یک ماشین اصلاح خانگی نیز استفاده کنید.

قیمت مقرون به صرفه این ماشین اصلاح باعث شده است تا این وسیله به یکی از پرفروش‌ترین ماشین‌های اصلاح در بین آرایشگران تبدیل شود. بعد از مدتی استفاده از ماشین اصلاح سر وال مدل ایکون دیگر تمایلی به رفتن به آرایشگاه نخواهید داشت. چرا که امکانات و قابلیت‌های این وسیله به شما کمک می‌کند تا یک اصلاح خوب و تمیز را تجربه کنید.

ویژگی ماشین اصلاح سر وال مدل ایکون

از جمله ویژگی‌های ماشین اصلاح سر وال مدل Icon می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         برای انجام کارهای مربوط به حجم زنی و سایه زنی استفاده از ماشین اصلاح وال مدل Icon بسیار مناسب است.
  •         اگرچه وزن این محصول 620 گرم است، اما هنگام گرفتن این محصول در دست احساس خستگی نخواهید داشت. چرا که این ماشین اصلاح به صورت ارگونومیک طراحی شده و بسیار خوش دست است. در نتیجه هنگام گرفتن در دست وزن سنگین آن را احساس نخواهید کرد.
  •         تیغه‌های این ماشین اصلاح از جنس استیل ضد زنگ طراحی شده است.
  •         برش تیغه این ماشین اصلاح دارای دقتی بین 0.8 تا 2 میلیمتر است. علاوه بر این شما می‌توانید ارتفاع و سایز تیغه‌ها را به دلخواه تغییر دهید.
  •         ماشین اصلاح سر وال مدل ایکون دارای قدرت موتور 9000 وات است.

درون جعبه ماشین اصلاح وال مدل Icon 4 عدد شانه با سایزهایی مختلف از جمله 3، 6، 10 و 13 میلی‌متر، روغن وال، برس تمیزکننده، درپوش تیغه و شانه آرایشگری است. فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین ماشین اصلاح وال مدل Icon را برای شما فراهم کرده است.

مــزایا
مــعایب