ماشین اصلاح وال کمبو سفارش اروپا

5,700,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

ماشین اصلاح وال کمبو سفارش اروپا با برق خانگی قابل استفاده است. این ماشین اصلاح با ویژگی‌هایی مانند جنس تیغه از استیل، دارای سیم بلند، قابلیت اصلاح مو به هر مدل، تکنولوژی اصلاح برش مستقیم، قابل اصلاح با شماره صفر، دارای خط زن و... به یکی از پرفروش‌ترین ماشین‌های اصلاح در بازار تبدیل شده است.

اگر به دنبال یک ماشین اصلاحی هستید که یک اصلاح دقیق، تمیز و باسرعت را برای شما به ارمغان بیاورد، ماشین اصلاح وال کمبو سفارش اروپا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این ماشین اصلاح سیمی با برق کار می‌کند. در نتیجه دیگر دغدغه‌ای برای خالی شدن شارژ آن نخواهید داشت. از طرفی دیگر جنس تیغه‌های این ماشین اصلاح به گونه‌ای است که به راحتی موهای سر شما را اصلاح می‌کند. همچنین تیزی تیغ این ماشین اصلاح بعد از مدت‌ها استفاده از بین نخواهد رفت.

معرفی ماشین اصلاح وال کمبو سفارش اروپا

اگر یک ماشین اصلاح حرفه‌ای و باکیفیت برای مرتب کردن موهای خود داشته باشید، دیگر نیاز به رفتن به آرایشگاه ندارید. چرا که با کمی تمرین و افزایش مهارت می‌توانید در خانه موهای خود را اصلاح کنید. البته اگر مدل موی خاصی را می‌خواهید در چنین شرایطی رفتن به آرایشگاه مردانه بسیار ضروری است. علاوه بر این شما نیز می‌توانید بدون نیاز تیغ و یا رفتن به آرایشگاه می‌توانید صورت خود را اصلاح کنید.

اگر شما هم به دنبال چنین ابزاری هستید، ماشین اصلاح وال کمبو را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این ماشین اصلاح با ویژگی‌های منحصر به فرد خود می‌تواند آراستگی و جذابیت را برای شما به ارمغان بیاورد.

کاربرد این ماشین اصلاح بسیار زیاد است؛ بنابراین شما می‌توانید علاوه بر کوتاهی مو برای اصلاح ریش‌های خود از آن استفاده کنید. تیغ‌های متنوعی که این ابزار دارد، امکان اصلاح مو به شکل‌های مختلف را برای شما فراهم کرده است.

ویژگی ماشین اصلاح وال کمبو

از جمله ویژگی‌های ماشین اصلاح وال کمبو سفارش اروپا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         دارای تکنولوژی اصلاح به صورت برش مستقیم
  •         جنس تیغه از کربن استیل مقاوم در برابر زنگ‌زدگی
  •         قابلیت اصلاح با شماره صفر
  •         دارای خط زن جهت مرتب کردن خط ریش، پشت گردن و اجرا فانتزی برخی از مدل موها
  •         قابل استفاده با برق شهری
  •         دارای سیم بلند
  •         غیر قابل شستشو
  •         دارای وزن بسیار کم و طراحی ارگونومی جهت گرفتن راحت‌تر در دست
  •         سفارش ساخت اروپا

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید ایمن همراه با اصالت کالا ماشین اصلاح وال کمبو را برای شما فراهم کرده است؛ بنابراین شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید آنلاین این محصول اقدام کنید.

مــزایا
مــعایب