صندلی طرح برقی میکاپ مدل 219

6,050,000 تومان

خرید تلفنی محصول

62 قلم

صندلی طرح برقی میکاپ زنانه، با رنگ بدنه‌ی سفید و سیاه، روکش چرم مصنوعی پی یو، زیر سری و پشتی متحرک و ... می‌باشد.

صندلی طرح برقی میکاپ مدل زنانه

صندلی مناسب آرایشگاهی کمک می‌کند تا مشتری آسایش بیشتری هنگام نشستن بر روی صندلی داشته باشد. به این دلیل که مشتری مدت طولانی را بر روی این صندلی می‌گذارند؛ بنابراین شکل و ساختار آن‌ها باید طوری باشد که موجب خمودگی و خستگی نشود. یکی از نکاتی که هنگام خرید صندلی آرایشگاهی باید توجه کنید شرکت سازنده آن می‌باشد. شرکت‌های داخلی بسیاری در زمینه‌ی تولید تجهیزات آرایشگاهی فعالیت می‌کنند.

این شرکت نام‌آشنای ازجمله شرکت‌های مطرح داخلی است که در زمینه‌ی تولید تجهیزات آرایشگاهی فعالیت می‌کند. یکی از محصولات باکیفیت این شرکت صندلی میکاپ طرح برقی زنانه می‌باشد که با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود توانسته نظر بسیاری از مدیران و طراحان دکوراسیون داخلی را به خود جلب کند.

صندلی میکاپ زنانه به‌صورت طرح برقی طراحی‌شده است. در این صندلی قسمت زیر پایی و نشیمن ثابت می‌باشد؛ اما قسمت پشتی و زیر سری آن متحرک است. به‌طوری‌که شما می‌توانید زیر سری این صندلی را از آن جدا کنید.

صندلی میکاپ طرح برقی مدل زنانه طبق استانداردهای ارگونومی طراحی‌شده است؛ بنابراین از کمر و زانو مشتری حمایت کرده و کمترین آسیب را به بدن وی می‌رساند.

صندلی می‌کاپ طرح برقی زنانه، دارای 1 دسته از جنس کروم و پلاستیک می‌باشد و علاوه بر راحتی مشتری هنگام نشستن، زیبایی خاصی به صندلی بخشیده است.

اگر در سالن زیبایی خود محدودیت فضا دارید، صندلی اصلاح و میکاپ طرح برقی زنانه مناسب شماست. اندازه جمع‌وجور این صندلی قابل استفاده در هر فضایی می‌باشد. طول این صندلی با در نظر گرفتن زیر سری 112 میلی‌متر و عرض آن با در نظر گرفتن دسته‌ها 57 میلی‌متر می‌باشد.

تمامی قسمت‌های صندلی می کاپ طرح برقی زنانه، شامل تکیه‌گاه و نشیمن‌گاه روکشی چرمی دارد. تنوع رنگی این روکش بالاست و هیچ نگرانی بابت ست شدن این صندلی با سایر تجهیزات آرایشگاهی خود ندارید؛ بنابراین شما می‌توانید رنگ این صندلی را متناسب با فضای آرایشگاه و سایر وسایل خود انتخاب و به‌صورت اینترنتی از فروشگاه بیوتی کالا سفارش دهید.

گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله برای مشتریانی است که صندلی می کاپ طرح برقی زنانه را خریده باشند. پشتیبانی و خدمات پس از فروش این محصول شامل تأمین و تعمیر قطعات می‌باشد.

  • فوم سرد
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: