صندلی تابوره زیمنسی مدل 705

1,900,000 تومان

خرید تلفنی محصول

68 قلم

صندلی تابوره مدل زیمنسی، دارای چرم مصنوعی باکیفیت، فوم سرد فشرده، فاقد دسته، قابلیت تغییر ارتفاع و طراحی ارگونومیک و تنوع رنگی بالا می‌باشد.

صندلی تابوره مدل زیمنسی

صندلی تابوره و یا همان صندلی استادکار، یکی از پرکاربردترین صندلی‌ها در سالن‌های زیبایی، مطب پزشکان، آزمایشگاه‌ها و ... می‌باشد. راحتی در جابه‌جایی و سبک بودن باعث شده است تا آرایشگران و میکاپ‌آرتیست‌ها بدون ایستادن طولانی‌مدت، کارهای آرایشی و زیبایی خود را انجام دهند. صندلی تابوره در شکل‌ها و مدل‌های مختلف مانند صندلی تابوره زیمنسی، صندلی تابوره پشت کوتاه، صندلی تابوره پشت بلند، صندلی تابوره زین اسبی و ... در بازار موجود می‌باشد. اگر شما هم به دنبال یک صندلی تابوره مناسب هستید، صندلی تابوره زیمنسی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

صندلی تابوره زیمنسی دارای پشتی کوتاه و متحرکی می‌باشد که علاوه بر تسلط و تمرکز بیشتر شما، به‌عنوان زیر دستی نیز از آن استفاده می‌شود.

مدل زیمنسی صندلی تابوره حرکت راحت شمارا در حین کار به ارمغان می‌آورد. به این دلیل که این صندلی بدون دسته طراحی‌شده است و کمک می‌کند تا به‌راحتی و سرعت از صندلی خود بلند شوید.

از دیگر ویژگی‌های مثبت صندلی تابوره زیمنسی می‌توان به چرخ‌های آن اشاره کرد. این چرخ‌ها از جنس ژله‌ای توپر بوده و به حرکت راحت‌تر شما در منطقه‌ی کاری کمک می‌کند.

فوم به‌کاررفته در تابوره آرایشگاهی مدل زیمنسی از دیگر ویژگی‌های مثبت این صندلی می‌باشد. این فوم نه بسیار خشک است که شمارا اذیت کند و نه بسیار نرم است که در اثر استفاده‌های مکرر دچار فرورفتگی شود.

جک گازی در زیر صندلی تابوره زیمنسی تعبیه‌شده است که می‌توان از آن برای دسترسی به ارتفاع دلخواه استفاده کرد تا از فشار آمدن به زانوهای شما جلوگیری شود.

خرید آنلاین صندلی تابوره زیمنسی  با رنگ مورد دلخواه چرم برای شما فراهم‌شده است. در صورت تمایل می‌توانید از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا سفارش خود را انجام دهید.

  • صندلی
  • فلز
  • فوم سرد
  • سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: