فایل آرایشگاهی کد 844

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

فایل آرایشگاهی مدل 844، دارای دو طبقه از جنس MDF در رنگ‌ها و طرح‌های مختـلـف می‌باشـد و بـر حـسـب نـیـاز مشـتـری در ابـعـاد و مـدل‌هـای درخـواسـتـی تـولـیـد می‌شـود.

فایل آرایشگاهی مدل 844

بسیاری از مدیران سالن‌های زیبایی از کمی جای خود در آرایشگاه گله دارند. برای این منظور این شرکت تجهیزات آرایشگاهی اقدام به تولید فایل‌های آرایشگاهی کرده است تا آرایشگران بتوانند وسایل خود را درون کشوهای این فایل آرایشگاهی نگهداری کنند. کاربرد فایل‌های آرایشگاهی بسیار گسترده بوده و از آن می‌توان برای نگهداری وسایل مختلف مانند لاک، لوازم آرایشی، تاج عروس، اتو مو، برس، سشوار و ... استفاده کرد.

این فایل‌ها علاوه بر نگهداری وسایل مختلف، باعث نظم بخشیدن به وسایل می‌شود. اگر شما هم به دنبال چنین محصولی هستید، فایل آرایشگاهی مدل 844 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

مدل 844 فایل آرایشگاهی از MDF مرغوب و در رنگ‌بندی‌های مختلف ساخته‌شده است تا هیچ نگرانی بابت ست شدن رنگ این محصول با سایر تجهیزات آرایشگاهی خود نداشته باشید.

تجهیزات آرایشگاهی این شرکت برای کسانی که از کمی جای خود در فضای آرایشگاه رنج می‌برند، مدل 844 فایل آرایشگاهی را به‌صورت رومیزی و بدون پایه طراحی کرده است.

به‌صورت کلی فایل آرایشگاهی با کد 844 دارای دو کشوی جادار می‌باشد؛ اما می‌توانید تعداد کشوها و ابعاد آن را مطابق با نیاز خود افزایش دهید.

فایل‌های آرایشگاهی کاربرد گسترده داشته و علاوه بر آرایشگاه‌ها برای مجتمع‌های بزرگ زیبایی، سالن‌های مد و ... نیز قابل استفاده می‌باشد.

لذت خرید اینترنتی فایل آرایشگاهی مدل 844 را همراه با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل در فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه کنید.

مــزایا
مــعایب